اولین تصاویر نسخه پر قدرت AMG مرسدس بنز

اولین تصاویر نسخه پر قدرت AMG مرسدس بنز

 

بالاخره اولین تصاویر از نسخه پر قدرت AMG مرسدس بنز کلاس سی کوپه به صورت غیر رسمی منتشر شده‌اند.
این تصاویر با وجود کیفیت پایین مواردی را در این خودرو نشان می‌دهند. از جمله سپر جلوی تهاجمی و جلوپنجره مشبک با یک نوار افقی و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و پایین‌تر سپر جلو که تقلیدی از سایر مدل‌های AMG می‌باشند.

 

 

126 300x176 - اولین تصاویر نسخه پر قدرت AMG مرسدس بنز
نسخه پر قدرت AMG مرسدس بنز
220 300x206 - اولین تصاویر نسخه پر قدرت AMG مرسدس بنز
تصاویر نسخه پر قدرت AMG مرسدس بنز

در پهلوی خودرو هم اسکرت های جانبی آئرودینامیکی را می‌بینیم و یک نشان V8 Biturbo هم به چشم می‌خورد. در انتهای خودرو هم یک سپر شیک، دیفیوزر یا منتشر کننده هوا همراه با چهار خروجی اگزوز جذاب و یک اسپویلر را می‌بینیم.

قدرت این خودرو توسط یک موتور ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری مجهز به دو توربوشارژر تأمین می‌گردد که از مدل AMG GT به عاریت گرفته شده و ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۶۹۸ نیوتن متر گشتاور خروجی آن است. این موتور با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه از نوع اسپیدشیفت AMG جفت می‌شود.

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این مدل تنها ۳.۹ ثانیه خواهد بود و می‌تواند به سرعت ۲۸۹ کیلومتر بر ساعت نیز دست یابد.

البته یک مدل ضعیف تز از این مدل هم بدون پسوند S وجود دارد که قدرت آن ۴۶۹ اسب بخار و گشتاور آن ۶۴۸ نیوتن متر است و شتاب صفر تا ۹۶ آن هم به ۴.۰ ثانیه می‌رسد. بیشینه سرعت این مدل به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است. با این وجود هنوز هم عملکرد چشمگیری را از این مدل می‌توانیم انتظار داشته باشیم. باید منتظر رونمایی رسمی و اطلاعات بیشتر از این مدل ظرف هفته جاری یا آینده باشیم.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.