نمایشگاه خودروی اندونزی 2015 : مرسدس بنز مایباخ

مرسدس بنز اندونزی به طور رسمی مرسدس مایباخ کلاس S (S500) لیموزین و خودروی اسپرت مرسدس AMG GT S را در نمایشگاه خودروی بین المللی اندونزی ۲۰۱۵ به نمایش درآورد.

تصاویر مرسدس بنز  مایباخ در  نمایشگاه خودروی اندونزی ۲۰۱۵

تغیرات جدید را در خودرو مرسدس بنز  مایباخ کلاس S500 را می توان به صورت زیر شرح داد

  • مرسدس بنز  مایباخ کلاس S سال گذشته به طور هم زمان در نمایشگاه خودروی لس آنجلس و گوانگژو رونمایی شده بود. این خودرو دارای طول ۵۴۵۳ میلی متر و فاصله بین دو محور ۳۳۶۵ میلی متر است که ۲۰ سانتی متر کشیده تر از کلاس S استاندارد محسوب می شود. این مدل مایباخ دارای دو مدل S500 و S600 است.
  • مدل S500 دارای موتور ۴.۷ لیتری V8 بای توربو باقدرت ۴۵۵ اسب بخار و گشتاور۷۰۰ نیوتون متر است.نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک ۹G-tronic جدید منتقل می شود. این لیموزین لوکس دارای میزان مصرف سوخت ۱ لیتر در هر ۱۱.۲۳ کیلومتر و میزان آلایندگی ۲۰۷ گرم در هر کیلومتر است.
  • این مدل مایباخ با مجموعه ای از سیستم های کمک راننده از جمله ترمز PRE-SAFE با شناسایی عابر پیاده، DISTRONIC PLUS با کمک هدایت و ناوبری Stop&Go، کمک ترمز BAS PLUS، کمک ثبات در مسیر اکتیو، کمک نوربالای انتخابی و کمک دید در شب است.
  • مرسدس AMG GT S نسخه قدرتمندتری از AMG GT است. این خودرو بر اساس ساختار آلومینیومی تولید شده و وزنی در حدود ۱۵۴۰ کیلوگرم دارد.
  • زیر کاپوت GT S یک موتور ۴.۰ لیتری تواین توربو V8 با قدرت ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متر تعبیه شده است. سیستم دیفرانسیل عقب این خودرو به گیربکس DCT هفت سرعته AMG SPEEDSHIFT متصل است. این خودرو دارای شتاب صفر تا صد ۳.۸ ثانیه و بیشینه سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت است.
  • GT S دارای برخی تجهیزات ایمنی همچون کمک ممانعت از تصادف، ترمز انطباقی، کمک تمرکز و سیستم نمایش باد لاستیک است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.