نمایشگاه خودروی اندونزی 2015 : مزدا Biante یا چند منظوره

مزدا علاوه بر نسخه مخصوص مزدا ۲ به معرفی خودروی نسخه مخصوص چندمنظوره Biante در نمایشگاه خودروی بین المللی اندونزی ۲۰۱۵  پرداخت که اعتقاد اروند پلاک بر این است که این است که حجم قابل توجه فضای  داخل خودرو   به دلیل شیوه زندگی در مالزی. او گفت: “اغلب خانواده ها در اندونزی پنج یا شش نفر در خانواده هستند.

mazda biante limited edition hadir di indonesia 1 - نمایشگاه خودروی اندونزی 2015 : مزدا Biante یا چند منظوره

این مدل لیمیتد دارای بسته ارتقای دینامیک بدنه است که توسط تیونر ژاپنی، DAMD طراحی شده و شامل سپرهای زیرین، رکاب های در، LEDهای دید در روز و اسپویلر سقف است.Biante دارای رینگ های آلیاژی ۱۶ اینچی High Bright و مجهز به سنسورهای پارک عقب است. بدنه این خودرو دارای رنگ بدنه مشکی جت میکا است.تغییرات داخل این خودرو اندک هستند. این خودرو به سیستم سرگرمی ۷ اینچی Alpine، روشنایی محیطی LED و صندلی های چرمی بژ مجهز شده است.

مزدا Biante یا چند منظوره 2 - نمایشگاه خودروی اندونزی 2015 : مزدا Biante یا چند منظوره

علیرغم بسته ارتقایی بدنه این خودرو، هیچ تغییری در زیر کاپوت آن اعمال نشده است. این خودرو دارای موتور اسکای اکتیو G 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۵۱ اسب بخار و گشتاور ۱۹۰ نیوتون متر است. نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعته SKYACTIV-DRIVE  به چرخ های جلو منتقل می شود.تنها ۵۰ دستگاه از مزدا Biante لیمیتد ادیشن ساخته شده و با قیمت ۳۲۹۴۰دلار به فروش می رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.