رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف

رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف

رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn در نمایشگاه ۲۰۱۵ فرانکفورت به نمایش درخواهد آمد ،و ازبهار ۲۰۱۶ وارد بازار میشود.معنی نام Dawn. سحر میباشد.که قرار بود از نام Wraith Drophead استفاده شود،که اینطور نشد.

رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn با کانورتیبل های لوکس دیگری همچون بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل و مرسدس بنز کلاس S کابریولت رقابت خواهد کرد.

2016 rolls royce dawn 42 800x0w - رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف
رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف
2016 rolls royce dawn 35 800x0w 600x400 - رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف
رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف
2016 rolls royce dawn 11 800x0w 600x400 - رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف
رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف

 

این خودروی لوکس بدون سقف ساخته شده و نام خود را از رولز رویس Dawn اصلی می گیرد که بین سال های ۱۹۴۹ تا ۱۹۵۵ توسط این خودروساز بریتانیایی ساخته می شد.

اکثر قسمت های بدنه Dawn از ریس کوپه گرفته خواهد شد و تنها مورد استثنای آن سقفی تاشو است. رولز رویس تصمیم دارد برای سقف این خودرو مانند فانتوم دراپهد کوپه به جای فلز از پارچه استفاده کند. Dawn بر اساس نسخه ای کاملا اصلاح شده از شاسی های بی ام و سری ۷ ساخته خواهد شد. Dawn برخلاف ابعاد و وزن زیاد خود دارای شتاب صفر تا صد ۴.۶ ثانیه به لطف موتور ۶.۶ لیتری V12 است. این موتور دارای قدرت ۶۲۴ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر متصل به گیربکس اتوماتیک هشت سرعتهZF برای انتقال نیرو به چرخ های عقب است.

 

2016 rolls royce dawn 22 800x0w 300x225 - رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف
رولز رویس ۲۰۱۶ Dawn ؛ خودروی لوکس بدون سقف

 

این اتومبیل در نمایشگاه ۲۰۱۵ فرانکفورت به نمایش درخواهد آمد ،و ازبهار ۲۰۱۶ وارد بازار میشود.معنی نام  Dawn. سحر میباشد.که قرار بود از نام  Wraith Drophead استفاده شود،که اینطور نشد.

این خودرو ممکن است در نظر اول بسیار شبیه به مدل های قبلی خود و حتی مدل Drophead کوپه باشد ،اما شرکت رولز رویس تاکید دارد که ۸۰ درصد پنل ها، جدید و مختص (داون) طراحی شده است.البته این نکته قابل ذکر است که در مقایسه هر دو مدل تفاوتهای زیادی در شکل پنل های ساخته شده به چشم میخورد.

در کل این مدل ،یکی از لوکس ترین مدل های عرضه شده توسط شرکت رولز رویس میباشد که با تکنولوژی روز دنیا و جدید ترین متد های طراحی و ایمنی راهی بازار خواهد شد. حال انتظار میرود رولز رویس  Dawn با قیمت ۳۰۰.۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شود.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.