آیا کمپین خرید خودرو های داخلی راه‌اندازی شود ؟!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خواستار راه‌اندازی کمپین “خرید خودروهای داخلی” توسط فعالان بخش اقتصادی استان شد.

رضا رحیمی در نشست فعالان اقتصادی استان با علی یزدانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت که امروز (۱۹ شهریور) در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: باید کمپین خرید خودروهای داخلی راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: اگرچه کیفیت خودروهای ما مشکل دارد و مردم ما شایسته بهترین خودروها هستند، اما باید بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برای حمایت از تولیدات داخلی، این کمپین را راه‌اندازی کرد، زیرا خرید نکردن از خودروهای داخلی مشکلات زیادی را برای صنعت خودروسازی ایجاد کرده است.

رحیمی با اشاره به وابستگی بسیاری از قطعه‌سازان خودرو حتی در استان کرمانشاه به خودروساز‌های داخلی، تاکید کرد: حمایت نکردن از خودروهای داخلی این قطعه‌ساز‌ها را نیز به تعطیلی می‌کشاند.

3 نظرات
  1. مهدوی می گوید

    مرد بیچاره ایران تا کی باید سوار ارابه های مرگ تولید داخلی بشن ؟؟؟؟؟؟؟؟
    این خودرو داخلی که از نظر کیفیت و تکنولوژی ، به ۴۰سال قبل برمیگرده ، ارزش حمایت کردن داره …
    ما خودرو صفر داخلی نمیخریم تا این خودرو سازان داخلی(دزدان جام مال ملت) حساب کار دستشان بیاید ….
    .
    خبرگزاری فارس به نقل از عصر ایران نوشت: ابتدا وزیر صنعت، معدن و تجارت، کسانی که قصد کرده اند تا بهبود کیفیت و کاهش قیمت، خودروی داخلی نخرند را “خائن” نامید. سپس روزنامه مرتبط شان، آنها را “مگس” خواند و اینک نوبت مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون سازمان توسعه تجارت ایران است که با ادبیاتی زشت و سخیف، به این حرکت بتازد و از تمثیل هایی مانند انگل درون حلزون و دستی در آستین مرموز، در توصیف این حرکت خودجوش و واقعاً مردمی استفاده کند.

    با این روند، باید منتظر شد و دید که اطرافیان وزیر در مرحله بعدی، کدام جنبه از ادب و ادبیاتشان را رو خواهند کرد ؛ هر چند که امیدواریم عاقلی پیدا شود و این ماشین توهین را متوقف کند.

  2. مهدوی می گوید

    دمت گررررررررررررررررم داداش
    احــــــســــــنــــــت ….

  3. سخنان شما مفت نمی ارزه می گوید

    خودم به احترام سخنان شما دیروز رفتم از خرید دو خودروی ایران خودرو انصراف دادم تا دیگه به مردم اهانت نکنید و فعلا از همون خودروی قبلی استفاده می کنم ولی خودروی صفر در پیت و آشغال مثلا شما را نمی خرم. راست میگی برو بر زن و بچه هات بخر و بفرستشون سینه قبرستون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.