تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان

تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان

به منصوری تُروفیو خوشامد بگویید؛ یک هیولای فیبر کربنی که از طراحی مدل‌های مسابقه‌ای لامبورگینی الهام گرفته شده است. رویکرد تهاجمی منصوری در محصولاتش، پتانسیل این را دارد که تخیل هر علاقه‌مندی را به پرواز در آورد؛ چیزی که در پکیج تیونینگ برای این لامبورگینی نیز دیده می‌شود.

MANSORY Lamborghini TOROFEO 1 526x3635 - تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان
تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان
MANSORY Lamborghini TOROFEO 2 526x3515 - تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان
تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان

 

پنل‌های مات فیبر کربنی در سراسر بدنه این سوپرماشین ایتالیایی گسترده شده‌اند. در حالی که از دور این خودرو بیشتر به صورت مشکی مات دیده می‌شود، ولی با دقت بیشتر از فاصله نزدیک، ماهیت فیبرکربنی آن آشکار می‌شود. البته، پنل‌های فیبر کربین، تنها ویژگی ظاهری جدید این اوراکان نیستند. تقریباً همه پنل‌های بدنه این خودرو جایگزین شده‌اند و در جلوبندی آن نیز یک سپر جدید و پکیج اسپلیتر در کنار یک کاپوت زیبا با دو شیب برجسته دیده می‌شوند.

MANSORY Lamborghini TOROFEO 4 526x3395 - تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان
تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان
MANSORY Lamborghini TOROFEO 8 526x3513 - تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان
تیونینگ جدید منصوری برای لامبورگینی اوراکان

در جای دیگر، منصوری یک سری در با طراحی جدید برای اوراکان نصب کرده که یک چین‌خوردگی جالب در وسط آنها قرار دارد. همچنین منصوری تُروفیو لامبورگینی اوراکان شامل گسترش دامنه کناری با زائده‌های کوچک بال‌مانند، یک بال عقب بزرگ، هواکش‌های سقفی جدید و یک طراحی عقب کاملاً سفارشی است. نمای عقب جدید این خودرو شامل یک سپر متفاوت و یک طراحی تازه برای دیفیوزر است.

فراتر از جنبه‌های ظاهری و تغییرات آئرودینامیک، تروفیو لامبورگینی اوراکان یک نسخه اصلاح‌شده از موتور ۵/۲ لیتری V10 در اختیار دارد که در حال حاضر دارای دو توربوشارژر است. در این موتور، از پیستون‌ها، شاتون‌ها و یاطاقان‌های مخصوص در کنار یک خنک‌کننده داخلی با آب و یک سیستم سوخت‌رسانی جدید استفاده شده است.

به لطف این تغییرات، قدرت موتور اوراکان از ۶۰۲ اسب‌بخار به میزان سرسام‌آور ۱۲۵۰ اسب‌بخار در ۸۲۵۰ دور بر دقیقه رسیده است. در همین حال، گشتاور آن به صورت الکترونیکی به ۱۰۰۰ نیوتن‌متر محدود شده است. در نتیجه، این خودرو در زمانی تنها برابر ۲/۷ ثانیه می‌تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و همچنین حداکثر سرعتی برابر ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. چرخ‌های مورد استفاده برای این هیولای قدرتمند به صورت آلیاژی با ابعاد ۲۰×۹ در جلو و ۲۱×۱۲.۵ در عقب همراه با تایرهای ۲۴۵/۳۰ و ۳۲۵/۲۵، به ترتیب برای جلو و عقب هستند.

برای داخل کابین نیز، یک طراحی سفارشی انجام شده و شامل یک سری المان‌های چرم آلکانترا، پدال‌های آلومنیومی و مجموعه‌ای از طرح‌های اضافی فیبر کربنی می‌شود. این خودرو به صورت رسمی در شصت‌وششین نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۵ معرفی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.