رونمایی از خودروی نیسان گریپز

رونمایی از خودروی نیسان گریپز 

کمپانی نیسان به‌تازگی و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت از کانسپتی عجیب‌الخلقه با نام گریپز رونمایی نموده که بسیار جالب‌توجه است. این کانسپت طولی معادل ۴۱۰ سانتی متر و عرض و ارتفاعی برابر ۱۸۰ و ۱۵۰ سانتی‌متر دارد و فاصله بین چرخ‌هایش معادل ۲ متر و ۵۸ سانتی‌متر است.

Nissan Gripz Concept 2015 3 - رونمایی از خودروی نیسان گریپز
رونمایی از خودروی نیسان گریپز
Nissan Gripz Concept 2015 11 - رونمایی از خودروی نیسان گریپز
رونمایی از خودروی نیسان گریپز

 

چهار تایر جدید ۲۲ اینچی و خوش‌فرم، رینگ‌های مشکی برجسته، بدنه‌ای چندرنگ و متقاطع، خطوط تیز و درهم‌پیچیده در کنار فرم‌های سیال، جلوپنجره مشبک و مشهور V-MOTION، دو جفت چراغ باریک و بومرنگ گون در جلو و عقب، ستون C پایین آمده، پوزه‌ای چون گراز و یک لوگوی دایره شکل با برچسبی در میان همه یک جا جمع شده‌اند تا به ما یادآوری می‌کند شما با یک نیسان مفهومی و پرجنب‌وجوش و جوش روبرویید.

Nissan Gripz Concept 2015 10 - رونمایی از خودروی نیسان گریپز
رونمایی از خودروی نیسان گریپز
Nissan Gripz Concept 2015 8 - رونمایی از خودروی نیسان گریپز
رونمایی از خودروی نیسان گریپز

 

در اینکه گریپز می‌تواند نسل جدید کراس اوور های اسپرت نیسان باشد شک نکنید. این مدل که در ادامه طراحی‌های پرجنب‌وجوش و جوش نیسان همچون مفهومی‌های Friend-Me، IDX، سوای، ماکسیما کانسپت و رزونانس خلق شده از همان DNA مفهومی‌های چند وقت اخیر نیسان سود می‌برد و با هدف به‌دست آوردن بخش‌هایی از بازار طراحی شده تا جوانان را وادار به خرید نیسان نماید.

این جوانان به دنبال خودروهایی متفاوت و خاص در رده کراس اوورهای اسپرت هستند و با شناختی که از بازار کراس اورهایی با طراحی خلاقانه وجود دارد به نظر می‌رسد گریپز می‌تواند در این کار موفق شود.

 

Nissan Gripz Concept 2015 4 - رونمایی از خودروی نیسان گریپز
رونمایی از خودروی نیسان گریپز

 

این مدل که در بخش‌هایی از خطوط و پوزه خود یادآور مدل موفق و پیروز ۲۴۰Z است به احتمال فراوان و در صورت رسیدن به خط تولید به تکنولوژی Pure Drive نیسان که یک سیستم پیشرانه هیبرید است مجهز می‌گردد و در کنار یک موتور بنزینی از یک موتور الکتریکی قدرت می‌گیرد، سازوکاری که شباهت آشکاری به خودروی مشهور و برقی نیسان یعنی لیف دارد و به گریپز این امکان را می‌دهد تا در کنار شتاب مناسب و مصرف اندک از کمترین میزان صدا در کابین بهره‌مند گردد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.