آغاز تولید سدان لادا وِستا

آغاز تولید سدان لادا وِستا

 

بالاخره آفتاواز تصمیم به تولید سدان لادا وِستا گرفت. وستا با برچسب قیمتی بین ۷ تا ۹ هزار دلار وستا به رقیبی برای هیوندای سولاریس و کیا ریو بدل خواهد شد تا اگر توانست آن دو را از جایگاه دومین و سومین خودروی پرفروش روسیه به زیر بکشد.

34 - آغاز تولید سدان لادا وِستا
آغاز تولید سدان لادا وِستا
2 22 - آغاز تولید سدان لادا وِستا
آغاز تولید سدان لادا وِستا

پلتفرم LADA B / C که حاصل همکاری مهندسان آفتاواز و متخصصانی از رنو و نیسان است، شده تکیه‌گاه لادا وستا. قلب تپنده وستا موتوری ۱.۶ لیتری با توانایی ایجاد ۱۰۶ اسب بخار است که جعبه‌دنده‌ای دستی و پنج سرعتِ همراهی‌اش می‌کند. همین موتور اگر که به جای ۱۶ سوپاپ با ۸ تا حاضر شود تنها ۸۷ اسب در اسطبل خواهد داشت به علاوه موتور ۱٫۶ لیتری نیسان را داریم که با کمال تواضع معادل ۱۱۴ اسب تنومند قدرت دارد.

1 23 - آغاز تولید سدان لادا وِستا
آغاز تولید سدان لادا وِستا
4 21 - آغاز تولید سدان لادا وِستا
آغاز تولید سدان لادا وِستا

اگر متری پیدا کنید و با آن به اندازه‌گیری خودرو مشغول شوید روی به روی خود این ارقام را خواهید دید: طول ۴۴۱، عرض ۱۷۶ و ارتفاع ۱۴۹ سانتی‌متر. حدود ۶۰ درصد از قطعات مورد نیاز از جمله موتورها، سیستم‌های تعلیق، اجزا شاسی و برخی از قطعات بزرگ همه و همه در شهر تولیایی تولید می‌شوند.

بو اینگه اندرسون، مدیریت آفتاواز، گفته که ۷۱ درصد از وستاهای تولید برای بازار داخلی است و کمپانی توجه ویژه‌ای به بازار روسیه دارد. علاقه‌مندان، روز ۲۵ نوامبر منتظر آفتاواز لادا وستا باشید.

 

1 نظر
  1. هادی می گوید

    می خام بخرم هر چی باشه از چینی ها بهتره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.