فعالیت‌های نوآورانه سامسونگ غوغا کرد

فعالیت‌های نوآورانه سامسونگ غوغا کرد

سامسونگ الکترونیکس موفق به دریافت هشت جایزه در جشنواره بین‌المللی «کلیو» (Clio Awards) سال ۲۰۱۵ شد. در این جشنواره که هرسال، ایده‌های خلاقانه در تبلیغات، طراحی و ارتباطات را انتخاب می‌کند، دو جایزه طلا، چهار نقره و دو برنز به فعالیت‌های نوآورانه و تأثیرگذار سامسونگ اعطا شد.

کمپین‌های «کامیون ایمن»  (Safety Truck)و «به من نگاه کن» (Look at me) سامسونگ موفق شدند درمجموع هشت جایزه را از آن خود کنند.

 

کمپین «کامیون ایمن» (Safety Truck)

کمپین «کامیون ایمن» سامسونگ در این جشنواره، موفق به دریافت دو جایزه طلا و سه نقره شد. این کمپین نخستین بار به‌عنوان راهکاری برای پیش‌گیری از تصادفات جاده‌ای در آرژانتین طراحی و اجرا شده بود. آرژانتین یکی از کشورهایی است که بالاترین نرخ تصادفات جاده‌ای در آن گزارش شده است؛ چراکه بیشتر بزرگراه‌های این کشور، دارای دو باند هستند و بسیاری از تصادفات و سوانح به دلیل سبقت‌های نابهنگام در جاده‌های دوطرفه رخ می‌دهد.

Safety Truck 600x306 - فعالیت‌های نوآورانه سامسونگ غوغا کرد
فعالیت‌های نوآورانه سامسونگ غوغا کرد

 

به این منظور، سامسونگ در هر یک از «کامیون‌های ایمن» خود، یک دوربین در جلو و چهار نمایشگر بزرگ در پشت کامیون نصب کرده که پخش زنده‌ای از جاده‌ پیش رو را به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب، رانندگان دید مناسبی از وضعیت جاده خواهند داشت و سبقت گرفتن از کامیون نیز بسیار راحت می‌شود.

پیش از این نیز در جشنواره شیرهای کن (Cannes Lions)، سه جایزه طلا، سه نقره و یک برنز به «کامیون ایمن» اهدا شده بود.

 

اپلیکیشن «به من نگاه کن» (Look at me)

در این جشنواره، اپلیکیشن «به من نگاه کن» (Look at me) سامسونگ که برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده است نیز برنده یک جایزه نقره و دو برنز شد.

این اپلیکیشن، یک برنامه آموزشی است که به‌منظور تقویت مهارت‌های ارتباطی کودکان مبتلا به اوتیسم ارائه شده است. کودکان مبتلا به اوتیسم می‌توانند به کمک این اپلیکیشن و دوربین تلفن‌های هوشمند، ارتباط چشمی و همچنین نگرش و بیان خود را از حالت‌های مختلف احساسی همچون شادی، حیرت و ترس بهبود دهند و درنهایت، ارتباطی بهتر با اطرافیان خود برقرار کنند.

Look At Me 600x338 - فعالیت‌های نوآورانه سامسونگ غوغا کرد
فعالیت‌های نوآورانه سامسونگ غوغا کرد

 

دکتر وون پیو هونگ، مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت سامسونگ، در این باره گفت: «شعار و اولویت اصلی ما در سامسونگ، بهبود کیفیت زندگی مصرف‌کنندگان است که این باور نیز به‌خوبی در دستاوردهای ما در جشنواره‌های مختلفی مانند «کلیو» و «شیرهای کن» تجلی یافته است. سامسونگ همچون همیشه به فعالیت‌های نوآورانه ادامه می‌دهد تا زندگی مصرف‌کنندگان خود را به‌راستی متحول و پربارتر کند.»

امسال پنجاه و ششمین سال برگزاری جشنواره بین‌المللی «کلیو» (Clio Awards) بود که در آن برترین و خلاقانه‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌های پیشرو از سراسر جهان، معرفی شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.