رقابت سه پادشاه هایپرکار در برنامه تازه کلارکسون

تثلیث مقدس اتومبیل‌رانی مدرن به صفحه نمایش شما خواهند آمد؛ اما این بار به سه مجری سابق TopGear اشاره نمی‌کنیم، حرف حرفِ سه سوپر ماشین هیبریدی- فراری لافراری، پورشه ۹۱۸ و مکلارن پی ۱ –است که انتظار رویارو شدن آن‌ها در تخت گاز به سرانجام نرسید. راستش هنگامی که برنامه با عزل جرمی کلارکسون رفت، کاممان تلخ شد نه تنها به دلیل آینده مبهم سه مجری و روزنامه‌نگار محبوبمان بلکه به این خاطر که دیگر نمی‌توانستیم سریع‌ترین این سه را از بقیه جدا کنیم. پس از مدتی همه چیز رو به بهبود نهاد. بعد از پیوستن گروه به آمازون برای تولید برنامه‌ای مختص خودرو برای سرویس پرایم کمپانی، حالا و بر مبنای توئیت کلارکسون تیم جدید فیلم برداری را آغاز کرده.

LaFerrari Porsche 918 McLaren P1 526x295 - رقابت سه پادشاه هایپرکار در برنامه تازه کلارکسون

اما پیرمرد بذله‌گو تنها فعال شبکه‌های اجتماعی نبود، ریچارد هموند نیز در قالب توئیتی اذعان کرد: «گروه به کنار هم برگشته و این حسی فوق‌العاده دارد.» کاپیتان کند هم با گفتن «اولین روز عالی بر سر کار.» با دو همکار خود هم نوا شد.

البته این بار منتظر پارک افسانه‌ای Dunsfold  نباشید، ولی اگر این اولین اپیزود شو جدید – با نام احتمالی Gear Knobs – است، پس قرارداد مالتی میلیون دلاری آمازون همه چیز را در عالی‌ترین سطح ممکن قرار داده. با این همه هنوز مشتاقیم که نتیجه نهایی را نظاره کنیم چرا که کریس هریس، روزنامه نگار مشهور دنیای خودرو، با انتشار تصاویری از اپیزود آتی عطش هواداران را تشدید کرد.

خب، به نظر همه چیز رو به راه است (حداقل تا زمانی شام کلارکسون سر وقت حاضر باشد.) پس سال آینده منتظر اورانگوتان، کاپیتان کند و همستر در آمازون پرایم باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.