شرایط فروش پاییز طلایی رنو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو ؛ با هدف رضایتمندی مشتریان نماینده رسمی Renault فرانسه، این شرکت طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز و اقدام به تسهیل شرایط خرید خودرو کرد.

طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو, محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوعی عرضه می شوند و در طرح اقساطی این محصولات با تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیونی عرضه می شوند.

تنها ۱ روز فرصت (تا ۲۲ مهرماه) برای دیگر برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک محصولات این برند اروپایی با شرایط ویژه بوده و از رانندگی با این اروپایی لذت ببرند و پس از آن تمدید نخواهد شد.

سفران شش سیلندر با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۱۲ ماهه و رنو داستر با ۴۸ میلیون تومان تسهیلات و با دوره بازپرداخت ۲۴ و ۱۲ ماهه دارای بیشترین تسهیلات در این طرح هستند.

همچنین رنو فلوئنس دستی، که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG۳۵۰، میتسوبیشی لنسر و هیوندای   I20قرار گیرد، در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می رسد.

دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه قابل ثبت نام است.

تمامی محصولات در این طرح به صورت ۲۰ و ۳۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد و قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است.

در این شرایط فروش  تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود و هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

شرایط فروش نگین خودرو به شرح زیر می باشد :

شرایط فروش نگین خودرو 1394 پاییز مهز فوری - شرایط فروش  پاییز طلایی رنو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.