بررسی پورشه هامان تیونینگ شده

بررسی پورشه هامان تیونینگ شده

ماکان درست مثل همتای بزرگ‌تر و مسن‌ترش، انتخاب‌های زیادی در سفارشی کردن پیش روی شما گذاشته است. کیت بدنه‌ی سفارشی و موتور بازبینی‌شده تمام آن چیزی است که از یک خودروی تیونینگ شده انتظار دارید. درواقع هنوز نمی‌دانیم چرا تیونرهای معروف خودروهای آلمانی (خصوصاً شاسی بلندها) را در تریم‌های مختلف تیونینگ می‌کنند اما این سؤال را در مورد تیونینگ هامان کنار می‌گذاریم چرا که نتیجه نهایی خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

پورشه هامان تیونینگ شده نمونه‌ی بارز این نوع تیونینگ است .شاید تیونینگ قبلی ماکان توسط این تیونر آلمانی توجه همه را جلب نمی‌کرد اما این تیونینگ جدید باوجود کیت بدنه‌ی عریض اسپرت آرام و رام شده به نظر می‌رسد و توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. کیت بدنه‌ای که بر روی خودرو سوار شده شامل گلگیرهای جدید، اسپویلرهای جلوی دوتکه‌ای، رکاب‌های کناری، اسپویلر عقب، طراحی جدید عقب خودرو و یک لایه محافظ سنگی می‌شود.

240 - بررسی پورشه هامان تیونینگ شده
بررسی پورشه هامان تیونینگ شده
149 - بررسی پورشه هامان تیونینگ شده
بررسی پورشه هامان تیونینگ شده

این تیونینگ بدنه بدون احتساب لوازم، هزینه‌ای ۱۱۳۲۶ دلاری دارد، لوازم ۲۵۶۰ دلار و نقاشی و رنگ هم ۳۹۲۷ دلار آب می‌خورد؛ اما یک هزینه‌ی گزاف را به این لیست اضافه کنید، مجموعه رینگ‌های خیره‌کننده ۲۲ اینچی! این رینگ‌ها که به مناسبت سالگرد EVO بر روی ماکان سوار شده ۶۲۶۸ دلار دیگر هزینه برمی‌دارد. این رینگ‌ها به همراه دیسک‌های تطبیقی و تایرهای ۲۹۵/۳۰ R22 با سیستم حس‌گر RDK عرضه می‌شوند.
وجهه‌ی تهاجمی افزوده‌شده به خودرو موتور قدرتمندی را از هامان طلب می‌کند. موتور شش سیلندر دیزلی ۳.۰ لیتری این خودرو حالا ۳۰۵ اسب بخار نیرو و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و به چهار چرخ منتقل می‌کند.

321 - بررسی پورشه هامان تیونینگ شده
بررسی پورشه هامان تیونینگ شده

این پکیج ۲۴۹۴ دلاری باعث شده که ماکان تنها در ۵.۹ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. (در پکیج اسپرت کرونو این عدد تا ۵.۷ ثانیه کاهش می‌یابد.) اعداد و ارقامی که ارزش خرید بالای پکیج را نشان می‌دهد.
آخرین انتخاب در فرآیند سفارشی کردن خودرو سیستم صدا خفه‌کن اگزوز است. سر اگزوزهای چهارتایی جدید که ۳۷۰۰ دلار دیگر خرج روی دستتان می‌گذارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.