همکاری مشترک جاگوار و لندروور

همکاری مشترک جاگوار و لندروور

خودروساز معتبر انگلیسی Jaguar از اولین شاسی بلند خود رونمایی کرد. این خودروساز که سال‌ها به عنوان خواهر کمپانی Land Rover در تولید این خودروها فعالیت داشته است، بالاخره خود راسا وارد این بازار جذاب و هیجان انگیز شد و با معرفی یک SUV اسپرت و شیک نشان داد که می‌تواند در این حوزه نیز موفق باشد.

jaguar f pace 640x480 - همکاری مشترک جاگوار و لندروور
همکاری مشترک جاگوار و لندروور

جاگوار و لندروور در کنار هم ۳.۶ میلیارد پوند برای تولید محصولات و وسایل نقلیه جدید در نظر گرفته‌اند و در نظر دارند تا در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی تمام تلاش خود را برای گسترش دامنه فعالیت و توسعه صادرات محصولات به کشورهایی چون برزیل و اسلواکی انجام دهند و در کنار این صادرات عظیم، در اتریش نیز طرح‌هایی مشارکتی برای تولید خودرو را به سرانجام برسانند.

اما کراس اوور F-Pace یک مدل با سایز متوسط است که یک سوم از آن با بهره‌گیری از آلومینیوم بسیار سبک ساخته شده است. قیمت پایه این زیبای انگلیسی از ۳۴.۱۷۰ پوند آغاز می‌شود.

فرض کنید در انگلستان زندگی می‌کنید، اما کسی پیدا می‌شود تا این محصول را با این قیمت خریداری کند؟ البته قیمت این خودرو شاید در قیاس با سایر محصولات لوکس بازار آن‌چنان بالا نباشد، اما با توجه به رکود اقتصادی سنگین در جهان و بازارهای شکننده در پی موضوعات و معضلات سیاسی در دنیا، شاید خرید و فروش این محصولات در انگلستان کمی سخت صورت پذیرد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.