خودروی لکسوس NX تازه وارد بازار ایران

خودروی لکسوس NX تازه وارد بازار ایران

لکسوس در طراحی NX به جلوه و شکوه خاصی رسیده است؛ طراحی سبک ساعت شنی یا دوکی شکل با پوشش توری مشکی در جلوپنجره، ترکیب منحصر به فرد المان‌های روشنایی (همه به صورت LED)، چراغ‌های جلو و عقب تیره، آینه‌های مشکی‌رنگ و چرخ‌های ۱۸ اینچی از عناصر قابل‌توجه در طراحی NX هستند. همانند طراحی خارجی، طراحی داخل کابین تا حدودی شلوغ، پر معنی و البته جمع‌وجور است. لکسس می‌گوید که از «رانندگان سرعت فعال» برای طراحی این خودرو استفاده کرده است.

لکسوس اخیرا خودرویی جدید با نام تجاری NX را راهی بازار ایران کرده است. لکسوس NX خودرویی است که ظاهری مدرن‌تر و جدیدتر نسبت به RX دارد.

1429881914229 - خودروی لکسوس NX تازه وارد بازار ایران
بررسی خودروی لکسوس NX
HEADER 2015 lexus nx available to order in the uk specs and prices revealed medium 2 - خودروی لکسوس NX تازه وارد بازار ایران
بررسی خودروی لکسوس NX

بسیاری از محصولات شرکت لکسوس با استفاده از طرح‌های محصولات قبلی این شرکت ساخته می‌شوند و این محصول نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما شرکت لکسوس اعلام کرده که ۹۰ درصد طراحی این خودرو کاملا منحصر به همین مدل است. این محصول در سه مدل متفاوت NX200t، BX200t Sport، NX300h hybrid  معرفی و عرضه می‌شود. لکسوس برای مدل هیبریدی NX از موتور کمری هیبریدی با حجم ۲٫۵ لیتر استفاده کرده که قدرت ۱۹۴ اسب‌بخار را تولید می‌کند. همچنین برای مدل بنزین‌سوز از یک موتور دو لیتری مجهز به توربوشارژر با قدرت ۲۳۵ اسب‌بخار استفاده کرده‌ است.

این مدل از لکسوس به تازگی وارد بازار کشور شده‌است و انتظار می‌رود با استقبال خوبی رو‌به‌رو شود. مدل‌های ۲۰۱۵ وارد شده به کشور از نوع NX200t و NX300h، که هرکدام به ترتیب با قیمت‌های حدود ۳۶۵ میلیون تومان و ۳۵۰ میلیون تومان عرضه و به ‌فروش می‌رسند. نکته قابل توجه، اختلاف قیمت ۱۵ میلیون تومانی میان این دومدل از NX است، که با توجه به تعرفه واردات خودروهای هیبریدی و بنزین‌سوز این اختلاف رقم ایجاد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.