معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶

معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶

ظهور دوباره موستانگ کبری جت، از سال ۲۰۰۸ به عنوان نسخه مخصوص مسابقات درگ از موستانگ آغاز شده است. در سال‌های اخیر شاهد ارائه ۵۰ دستگاه نسخه کبری جت از موستانگ بوده‌ایم و اکنون نیز کبری جت ارائه شده در نمایشگاه امسال SEMA، قرار است بر اساس نسل کنونی موستانگ ساخته شود.

cobra jet mustang dragster 7 526x329 - معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶
معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶
cobra jet mustang dragster 2 526x351 - معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶
معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶

موستانگ کوبرا جت جدید قرار است به عنوان تنها موستانگی که از یک اکسل عقب صلب استفاده می‌کند، شناخته شود. در کنار این اکسل در عقب، سیستم تعلیق کویل‌اور با تنظیمات مسابقه‌ای و ترمزهای سبک ویژه مسابقات از «استرنج انجینیرینگ» و یک فریم محافظ استفاده که همگی باعث می‌شوند که این خودرو بتواند فقط در ۸/۵ ثانیه مسیر یک‌چهارم مایل را طی کند. همچنین مهاربندی ۶ نقطه‌ای مسابقه‌ای، صندلی‌های «کوربیو FIA» و سیستم سوخت «آئروموتیو» از جمله مواردی هستند که می‌تواند نیاز کمتری را به تیم تدارکات در زمان مسابقه ایجاد کنند.

cobra jet mustang dragster 10 526x329 - معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶
معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶

کبری جت مدل ۲۰۱۶، همچنان از سنت حاکم بر این مدل تبعیت می‌کند و به ۵۰ دستگاه محدود است. نیمی از این خودروها به رنگ سفید (Oxford White) و نیمی دیگر به رنگ آبی تیره (Deep Impact Blue) خواهند بود.

cobra jet mustang dragster 11 526x296 - معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶
معرفی موستانگ کوبرا جت مدل ۲۰۱۶

کارخانه «فلت‌راک» فورد در ایالت میشیگان امریکا، از هم‌اکنون برای تولید این خودروها استارت زده است و انتظار می‌رود که اولین کبری‌ جت‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ به دست مشتریان خود برسند. قیمت پایه کبری جت برابر ۹۹ هزار و ۹۹۰ دلار درنظر گرفته شده است. در همین حال، میله «تک‌چرخ» و پکیج‌های گرافیکی ممکن است ۱۹۹۵ دلار دیگر برای شما هزینه داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.