تصاویر جدیدی از خودروی فیات Toro

تصاویر جدیدی از خودروی فیات Toro

تصاویر جدیدی از خودروی فیات Toro در حال تست در برزیل فاش شده است. با توجه به رونمایی قسمت جلو و نیم رخ طراحی نهایی این خودرو توسط فیات و نمایش داخل و قسمت پشت آن در تصاویر فاش شده قبلی، مشخص نیست چرا تمام بدنه این پیکاپ استتار شده است. این خودرو دارای چراغ های راهنمای باریکی مجزا از چراغ های جلو است که به سمت جلوپنجره کرومی دو قسمتی می تابند. چراغ های مه شکن این خودرو در نسخه های بالاتر دارای قاب کرومی هستند در حالی که سپر زیرین آن دارای لبه زیرین نقره ای است.

20150817101217621058e - تصاویر جدیدی از خودروی فیات Toro
تصاویر جدیدی از خودروی فیات Toro

به نظر می رسد این نمونه آزمون دارای رینگ های آلیاژی جیپ رنگاده Trailhawk است که گمان نمی رود در لیست آپشن های آن ارائه شود. نسخه های بالاتر این خودرو نیز از یک جفت ریل سقف بزرگ و چراغ های راهنما روی آینه های کناری بهره خواهند برد.

خط تولید موتور این خودرو شامل دو نسخه ۱.۸ لیتری ۱۶ سوپاپ E-Torq Flex بنزینی و ۲.۰ لیتری ۱۶ سوپاپ Multijet توربو دیزل است. موتور بنزینی این خودرو قدرت ۱۳۸ اسب بخار داشته و به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل است در حالی که موتور دیگر آن با گیربکس دستی شش سرعته یا اتوماتیک ۹ سرعته قدرت ۱۷۰ اسب بخار تولید می کند.

fiat toro teaser 1 300x169 - تصاویر جدیدی از خودروی فیات Toro
تصاویر جدیدی از خودروی فیات Toro

تولید انبوه فیات Toro به تازگی در کارخانه این خودروساز در Pernambuco برزیل آغاز شده است و احتمالا ماه فوریه ۲۰۱۶ وارد نمایندگی های فروش خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.