معرفی خودروی رنج‌روور ایووک جدید

معرفی خودروی رنج‌روور ایووک جدید

شاسی‌بلند لوکس کانورتیبل جدید یعنی خودروی رنج‌روور ایووک با سقف جمع شونده رونمایی شد. پیشینه این خودرو به اوایل سال ۲۰۱۲ و معرفی نسخه کانسپت آن بازمی‌گردد. درواقع این خودرو نشان می‌دهد که یک خودروی SUV واقعی باید با سقف باز باشد تا بتوان نهایت لذت از آن را در یک سفر تفریحی در میان طبیعت کسب کرد.

New Range Rover Evoque Convertible 32 526x333 - معرفی خودروی رنج‌روور ایووک جدید
معرفی خودروی رنج‌روور ایووک جدید
New Range Rover Evoque Convertible 33 526x351 - معرفی خودروی رنج‌روور ایووک جدید
معرفی خودروی رنج‌روور ایووک جدید

سقف جمع شونده از طریق یک دکمه در کنسول وسط عمل می‌کند و تا سرعت ۴۸ کیلومتر بر ساعت نیز می‌توان عملیات باز و بسته کردن سقف را انجام داد. در سرعت‌های بالاتر، به دلیل ایمنی و محافظت از سقف، این فرایند صورت نمی‌گیرد. باز شدن سقف تنها ۱۸ ثانیه طول می‌کشد و بسته شدن مجدد آن هم ۲ ثانیه زمان نیاز دارد.

صرف‌نظر از اینکه سقف باز یا بسته باشد، فضای بار به میزان معقول ۲۵۱ لیتر مهیا است. البته این فضا با ۴۲۰ لیتر مدل معمولی قابل مقایسه نیست.

New Range Rover Evoque Convertible 6 526x352 - معرفی خودروی رنج‌روور ایووک جدید
معرفی خودروی رنج‌روور ایووک جدید

طراحی ظاهری ایووک کانورتیبل شباهت زیادی به نسخه معمولی دارد. چراغ‌های جلو در مدل پایه از نوع هالوژنی بوده و البته می‌توان چراغ‌های تطبیقی زنون را نیز سفارش داد.

نسخه استاندارد رنج‌روور ایووک کانورتیبل، ۱۹۳۶ کیلوگرم وزن دارد. این یعنی مجموعه سقف برقی جمع شونده و تجهیزات همراه آن و تقویت‌های اضافی باعث ۲۷۰ کیلوگرم افزایش وزن شده‌اند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت آن ۷٫۸ ثانیه و بیشینه سرعت آن به صورت الکترونیکی به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.