مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA

مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA

دو مدل اسپورت از لکسوس در نمایشگاه SEMA با اندکی طراحی سبک داخلی ژاپن (JDM)، ظاهری فوق‌العاده پیدا کرده‌اند. این خودروساز ژاپنی، در حال حاضر فاصله زیادی با روزهایی دارد که فقط گزینه‌های «خاکستری» ارائه می‌کرد.

ممکن است این گفته دیگر کلیشه‌ای به نظر برسد، ولی لکسوس موفق شده و با محصولاتی چابک، تازه و خواستنی همراه شده است. در همین حال، این کمپانی می‌خواهد همچنان جایگاه خود را حفظ کند و به‌ این منظور، یک سری طراحی جالب و اسپورت معرفی کرده است.

226 - مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
411 - مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
1114 - مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA

خط تولید جدید لکسوس، همین حالا نیز شهرت زیادی در خیابان‌ها و همین‌طور، در بین تیونرها پیدا کرده‌اند و این برای اولین بار نیست که این کمپانی در SEMA می‌درخشد. در واقع، «گوردون تینگ/بیاند مارکتینگ» و لکسوس سال گذشته نیز در این نمایشگاه با طراحی‌هایی زیبا وفوق‌العاده حاضر شده‌ بودند و امسال نیز تاریخ با دو نمونه کانسپت برجسته و خیره‌کننده تکرار شده است.

هر دو مدل GS F و RC F با ظاهر نارنجی‌رنگ (Daily Visual 3M Gloss Burnt Orange) و با مجموعه‌ای گسترده از تجهیزات همراه هستند. البته این موارد بسیار جزئی‌تر از مدل‌های سال‌ قبل هستند، ولی هنوز امکانات افترمارکت قابل‌تقدیری در این خودروها به کار برده شده است.

145 - مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
146 - مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
94 - مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA
مدل های جدید لکسوس تیونینگ شده در نمایشگاه SEMA

GS F با یک کیت دامپر «استریت ادونس تِین» در سیستم تعلیق همراه است و از چرخ‌های «ادون ریسینگ GT پرمیوم» طرح مشکی براق در پوششی از تایرهای فالکن آزنیس FK453 استفاده می‌کند. همچنین این مدل از یک سیستم سطح بالای اگزوز دوگانه «جی‌رِدی سوپرم SP» استفاده می‌کند که به موتور ۵ لیتری تنفس طبیعی V8 اجازه می‌دهد صدای خود را آزاد کند.

ضمن اینکه یک سیستم مکش «ادونسِد فلو انجینیرینگ تاکِدا» و یک پکیج ترمز «برمبو پرفورمنس» با کالیپرهای ۶ پیستونه، از دیگر ارتقاهای عملکردی این خودرو هستند. از لحاظ طراحی ظاهری، جدا از پوشش نارنجی و رینگ‌ها، این خودرو از اسپویلرهای سفارشی اسپورت فیبرکربنی استفاده می‌کند.

از طرف دیگر، RC F را داریم که نمی‌توان چندان به آن بی‌اعتنا بود. نه‌تنها رنگ درخشان بدنه، بکه کیت آئرودینامیک «پاندِم واید‌بادی GT» نیز در این حالت تأثیرگذار است. این کیت شامل یک بال بزرگ در عقب نیز هست. چرخ‌های ۲۰ اینچی «وولک ریسینگ TE37 الترا» نیز با تایرهای بریجستون پاتنزا پوشیده شده‌اند. در داخل نیز، یک فریم محافظ سرنشین با مهار شش نقطه‌ای را داریم که محصولی از «ایوِیسیو موتور اسپورتس» است و همین‌طور صندلی‌های اسپورت «اسپارکو گرید کمپتیشن» که تأییدیه FIA را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.