تماشا کنید : تویوتا آوالون ۲۰۱۶

وقتی داخل تویوتا آوالون ۲۰۱۶ می شویم باید متوجه صندلی با چرم کمرنگ، مواد نرم و محصول خیاطی فرانسه بشویم که احساس می کنید که آن فقط برای شما ساخته شده است. صندلی ها برقی با امکاناتی نظیر گرم کن و سرد کن صندلی تهویه مطبوع بخوبی شما را پوشش می دهند.

به صندلی های عقب که نگاهی انداختیم متوجه شدیم که فضای بین ردیف عقب و جلو بسیار عالیست و بخوبی می توان پای خود را دراز کرد و استراحت کرد.مهم ترین نکته در اتاق این خودرو بی صدا بودن این خودروست که این امر را مدیون وجود شیشه ای خاص عایق صداست.در نهایت به شیشه عقب می رسیم که از سایبان های برقی به خوبی پشتیبانی می کند و در روز های گرم شما را از گرمای خورشید در امان نگاه می دارد.زبونه های دستگیره ها از جنس کروم و روی داشبورد چرمی این خودرو هم که مانیتور ۷ اینچی جا خوش کرده که شما را با دریاچه ای از امکانات رفاهی و مولتی مدیا وصل میکند .که البته از یک سیستم صوتی با ۸ عدد بلندگو نیز بهره می برد.

در بیرون خودرو باید گفت که  آوالون در مدل ۲۰۱۶ با تغییراتی مانند باریک‌تر شدن جلوپنجره، طراحی مجدد چراغ‌های راهنما، تریم کرومی سپر عقب و بهبود سیستم تعلیق در شیکاگو معرفی شد. ولی آنچه که بیش از همه در آوالون جلب‌توجه می‌کند تغییر چراغ‌های جلویی آن است که باتوجه به لنزهای LED آن، تاکنون تویوتا در هیچکدام از محصولاتش از چنین چیزی استفاده نکرده بود.

آوالون دارای سیستم تعلیق کاملا مستقل با یک میله تثبیت کننده برای یک رانندگی نرم و صاف وراحت تر است. و تعلیق منحصر به فردآن تجربه خوبی را برای شما خواهد داشت.در قسمت پایین شاسی تویوتا آوالون مدل ۲۰۱۶ از  پانل های مخصوص به جهت کاهش آشفتگی و سر و صدا و همچنین کنترل خودرو از نظر ایرودینامیکی نیز بهتر خواهد شد.همچنین این خودرو دارای حالت های مختلف رانندگیست که حالت اسپرت یکی از این حالت هاست که می تواند به شما در افزایش قدرت و کیفیت رانندگی از طریق افزایش باز شدگی دریچه گاز خودرو کمک کند و در اصل قدرت موتور و شتاب را بالا ببرد که البته این امر مصرف سوخت خودرو را در این حالت بالا میبرد.که این خود به همراه وجود فرمان برقی EPS یک رانندگی خاص را تکمیل می کند.

 این خودرو در مدل های Hybrid, Limited Hybrid ,XLE Premium ,Hybrid ,XLE Plus, Limited, Touring, XLE Premium, XLE Plus, XLE وارد بازار شده است که مدل های XLE, XLE Plus, XLE Premium, Touring همگی از یک موتور ۳.۵ لیتری V6 DOHC 24 با سیستم زمان بندی سوپاپ ها از نوع (VVT-I) می باشند که می تواند ۲۶۸ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه و  ۲۴۸ پوند فوت نیرو در  ۴۷۰۰ دور در دقیقه ایجاد کند.همچنین تویوتا آوالون مدل ۲۰۱۶ شتاب ۰ تا ۱۰۰ خود را در ۶.۹ ثانیه طی میکند.که در ادامه می تواند سرعت خود را به تاپ اسپید ۲۱۸ کیلومتر بر ساعت هم برساند.این خودرو با ظرفیت باک ۷۴ لیتری خود از مصرف سوخت ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بهره می برد.و از یک گیر بکس الکترونیکی اتوماتیک هوشمند  ۶ سرعته از نوع ECT-I نیز استفاده می کند.

مشاهده فیلم خودروی تویوتا آوالون مدل ۲۰۱۶

معرفی  و بررسی تخصصی تویوتا آوالون مدل ۲۰۱۶

%D8%AA%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%A7 %D8%A2%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%88%D9%86 2016 23 - تماشا کنید : تویوتا آوالون ۲۰۱۶

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.