بهترین خودرو ها سال 2015 ار نگاه اینستاگرام

تا به حال به این فکر کرده‌اید که خودرویی که هرروز سوار آن می‌شوید با بهترین خودروهای دنیا چه وجه اشتراکی دارد؟ شاید یکی از ویژگی‌های مشترک این باشد که هر دو را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید. شبکه اجتماعی اینستاگرام هر روز محبوب‌تر می‌شود و علاقه‌مندان دنیای خودرو نیز هر روز در این شبکه فعال‌تر حضور پیدا می‌کنند. حال ببینیم از میان تمام پست‌های مربوط به خودرو که توسط خودروسازان، رانندگان حرفه‌ای، شرکت‌های تییونینگ، عاشقان سرعت و … در اینستاگرام آپلود می‌کنند کدام‌ها محبوب‌ترند.اخیرا اینستاگرام فهرستی از محبوب‌ترین خودروسازان جهان در این شبکه منتشر کرده است. پس از به بعد وقتی می‌خواهید هشتگی به نام برند خاصی به تصاویرتان در اینستاگرام اضافه کنید به یاد داشته باشید که با این کار وفاداری‌تان به آن برند را نشان می‌دهید.

نیسان

5 - بهترین خودرو ها سال 2015 ار نگاه  اینستاگرام

طبق فهرست اینستاگرام در میان محبوب ترین خودروسازان جهان نیسان توانست مقام پنجم را به خود اختصاص دهد. با در نظر گرفتن این حقیقت که در دهه گذشته GT-R یکی از بهترین سوپراسپرت ها بوده و خودروهایی همچون ۳۷۰Z و جوکی نیسمو در حال حاضر محبوبیت بسیاری دارند دیدن نام نیسان در این مقام چندان عجیب نیست.

پورشه

4 - بهترین خودرو ها سال 2015 ار نگاه  اینستاگرام

نام پورشه تقریبا بین خودروهای قیمت مناسب و خودروهای بسیار گران قرار می گیرد. شاید یکی از دلایل محبوب بودن این خودرو همین امر باشد. در فهرست اینستاگرام پورشه در مقام چهارم قرار گرفت.

فراری

3 - بهترین خودرو ها سال 2015 ار نگاه  اینستاگرام

شاید خیلی‌ها حدس می‌زدند که فراری در فهرست سه مقام نخست قرار بگیرد ولی کمتر کسی توقع داشت که فراری مدال برنز را به جای مدال طلا به گردن آویزد. فراری‌ها هرجا که می‌روند جلب توجه می‌کنند پس در اینستاگرام هم محبوبیت زیادی دارند.

جیپ

21 - بهترین خودرو ها سال 2015 ار نگاه  اینستاگرام

شاید خیلی‌ها توقع دیدن این نام را در مقام دوم و یا حتی در بین ۵ خودروساز برتر دنیا نداشتند. شاید یکی از علت‌های اصلی محبوبیت این خودروساز در اینستاگرام مربوط به تصاویری باشد که علاقه‌مندان آفرود از آن آپلود می‌کنند.

بی ام و

1 - بهترین خودرو ها سال 2015 ار نگاه  اینستاگرام

و بالاخره مقام نخست به بی ام و رسید. بی ام و جزو برندهایی است که دوست‎داران فراوانی دارد. بی ام و با تولید خودورهای لوکس و اسپرت توانسته برای سلیقه‌های مختلف انتخاب‌های خوبی در دسترس مشتران قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.