جایزه قابلیت اطمینان برای خودروها در سال 2015

حتی اگر در دنیای خودروسازان «پرمیوم» نیز چنین رقابتی وجود داشته باشد، رسیدن به جایزه‌ای برای قابلیت‌اطمینان وسیله نقلیه، دستاورد مهمی تلقی می‌شود؛ مخصوصاً اگر رقیبان ادعای زیادی بر سر ویژگی‌های مشابه خود داشته باشند.

hyundai nfl 516x290 - جایزه قابلیت اطمینان برای خودروها در سال 2015
هیوندای به خاطر هزینه‌های تعمیر پایین‌تر از حدّ متوسط و دفعات سرویس و تعمیر کمتر در میان دیگر خودروسازان، تبدیل به کمپانی شماره یک CarMD در سال ۲۰۱۵ در زمینه «شاخص سلامت وسیله» شده است. این در حالی است که در این لیست، خودروسازان مطرحی چون تویوتا، هوندا، فورد، کرایسلر، کیا، جنرال‌موتورز، مزدا، نیسان و فولکس‌واگن نیز حضور داشته‌اند.

Untitled 2 516x279 - جایزه قابلیت اطمینان برای خودروها در سال 2015
شاخص CarMD تعداد ۱۰ تولید کننده برتر خودرو، ۱۰۰ وسیله نقلیه برتر و ۳ خودروی برتر هر گروه از وسایل نقلیه و تعمیرات معمول برای برندهای مختلف را رده‌بندی می‌کند. در سال ۲۰۱۵، این رده‌بندی‌ها قابل‌اعتمادترین خودروها را در بین بیش از ۳۸۰۰ مدل مختلف (تولید شده در ۲۰ سال گذشته)، مشخص کرده‌اند. برای این منظور، از آنالیز بیش از ۲۵۱ هزار گزارش متفاوت در بین اول اکتبر ۲۰۱۴ تا پایان سپتامبر ۲۰۱۵ استفاده شده است.

CarMD Manufacturer  Ranking 16 516x166 - جایزه قابلیت اطمینان برای خودروها در سال 2015 CarMD Manufacturer  Ranking 17 516x149 - جایزه قابلیت اطمینان برای خودروها در سال 2015 CarMD Manufacturer  Ranking 15 516x160 - جایزه قابلیت اطمینان برای خودروها در سال 2015
فرانک فاررا (Frank Ferrara)، معاون اجرایی رضایت مشتریان در هیوندای موتور امریکا در این زمینه می‌گوید:

دست‌یابی هیوندای به شاخص سلامت وسیله نقلیه CarMD در سال جاری، از تعهد ما به طراحی وسایل نقلیه‌ای با دوام، کیفیت و قابلیت‌اطمینان بالا خبر می‌دهد. در مقایسه با سایر تولیدکنندگان اتومبیل، مالکان محصولات هیوندای کمتر به تعمیرگاه‌های خودرو سر زده‌اند. علاوه بر این، التزام ما به خدمات و رضایت مشتریان به شکلی ویژه که توسط «بیمه هیوندای» نیز پشتیبانی می‌شود، مشتریان ما را به سلامت وسیله نقلیه‌ای که دارند، متقاعد می‌کند.

Untitled 3 516x279 - جایزه قابلیت اطمینان برای خودروها در سال 2015 Untitled 4 516x182 - جایزه قابلیت اطمینان برای خودروها در سال 2015 CarMD Manufacturer  Ranking 516x279 - جایزه قابلیت اطمینان برای خودروها در سال 2015

سال گذشته این عنوان به «هوندا» رسید؛ کمپانی‌ای که اکنون برای سال ۲۰۱۵ در جایگاه سوم و پشت‌سر هیوندای و تویوتا قرار گرفته است. همچنین جایگاه جنرال‌موتورز از چهارم به هفتم تنزل یافته و این در حالی است که فورد به خاطر کمترین هزینه‌های تعمیرات، به جایگاه چهارم رسیده است.

برای مشاهده نتایج کامل این بررسی و دیگر گزارش‌های مرتبط، از این لینک استفاده کنید. مشاهده جزئیات هزینه‌های تعمیر و حتی هزینه‌های سرویس مدل‌های هیبریدی، می‌تواند راهنمای مناسبی برای خریداران اتومبیل در آینده باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.