واردات شورلت به ایران قطعی شد !

مجوز واردات خودروهای دو برند معتبر اتومبیل‌سازی دنیا توسط سازمان توسعه تجارت ایران صادر شد. بر این اساس برند شورولت از جنرال موتورز به عنوان اولین برند خودروساز آمریکایی پس از تحریم‌ها به کشور وارد می‌شود. .سازمان توسعه تجارت ایران پس از بررسی درخواست‌های ارائه شده، برای واردات دو مدل شورولت و یک مدل خودرو اپل مجوز ورود آنها را صادر کرد.سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران، اعلام کرده است:با توجه به نامه دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه درباره خودروی سواری قابل ورود با نشان تجاری Chevrolet، با رعایت آئین‌نامه‌‌ی ضوابط فنی واردات خودرو و رعایت سایر مقررات و مطابق با مدل‌های مندرج در گواهی نمایندگی صادره مرکز اصناف و بازرگانان با اعتبار دوره زمانی ۲۹ آذرماه ۹۸، اقدام شود.

 ورادات شورلت تراکس 2016 41 - واردات شورلت به ایران قطعی شد ! ورادات شورلت تراکس 2016 1 - واردات شورلت به ایران قطعی شد ! ورادات شورلت تراکس 2016 2 - واردات شورلت به ایران قطعی شد ! ورادات شورلت تراکس 2016 3 - واردات شورلت به ایران قطعی شد !

بر اساس اطلاعات منتشر شده از دفتر نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، واردکننده در نظر دارد دو مدل خودرو شورولت AVEO و TRAX کره جنوبی را در حجم موتورهای ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰در دو گروه شاسی‌بلند و هاچ‌بک وارد کشور کند.شرکت جنرال موتورز کره‌ جنوبی که ۹۶ درصد سهامش در اختیار جنرال موتورز آمریکاست، تولیدکننده ۸ مدل خودرو است که ۶ مدل از آن مربوط به برند شورولت است. پس از آنکه جنرال موتورز شرکت کره‌ای دوو را در سال ۲۰۰۱ خریداری کرد، در سال ۲۰۰۲ این شرکت را تاسیس کرد و دوو را زیرمجموعه این شرکت قرار داد. بدین ترتیب شورولت برند آمریکایی زیر نظر شرکت جنرال موتورز اولین برند اتومبیل‌سازی آمریکایی است که بعد از تحریم‌ها به ایران وارد خواهد شد. همچنین سازمان توسعه تجارت ایران مجوز واردات یک محصول جدید از اُپل را صادر کرده است. در متن این مجوز آمده است: با توجه به نامه صنایع خودرو و نیرو محرکه در خصوص خودروی سواری قابل ورود با نشان تجاری OPEL، طبق قوانین و مقررات اقدام شود. خودرو درخواستی برای این برند نیز insignia limousine nb با حجم موتور ۱۹۹۸ اعلام شده است.

mm gal item c2 10.img resize.img stage. 0 - واردات شورلت به ایران قطعی شد !

 شورلت تراکس  یک خودروی نیمه شاسی بلند به اصطلاح رسمی یک خودروی SUV  است.البته در رنج قیمتی پاین تر با رقیبان خود و البته امکاناتی بالاتر.نکته مهم در این خودرو در مقابل رقیبان اصلی خود مثل نیسان جوک و جیپ رنجید داشتن چهار چرخ متحرک است.

mm gal item c2 6.img resize.img stage. 0 - واردات شورلت به ایران قطعی شد !

شورلت تراکس خودروی بسیار ایمن است که البته شورلت در تمامی مدل های خود به خوبی حرف های برای گفتن دارد.سیستم های ایمنی نظیر سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و ترمز ضدقفل همراه با کنترل نیروی ترمز (EBD) و ۱۰ کیسه هوا از جمله ویژگیهای شورولت تراکس میباشند.کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوا های محافظ زانو ، کیسه هوا سمت قفسه سینه، و کیسه های پرده ای در جلو و عقب خودرو به خوبی راننده و سرنشین ها را در بر می گیرد .

Trax خودرویی در کلاس کراس اوورهای کوچک شهری است که بر پایه پلت فرم مشترک با هاچ بک کوچک شورولت یعنی sonic طراحی شده است و با پیشرانه ۱٫۸ لیتری در فهرست واردات ایران قرار گرفته است.این خودرو در مکزیک ، کره جنوبی و چین به تولید می رسد.حداکثر توان trax با این پیشرانه به ۱۳۸ اسب بخار می رسد و این پیشرانه با یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراهی می شود.trax در دو مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل به بازار عرضه می شود و مهم ترین رقیبش در بازار خاور میانه رنو داستر است که مدت زیادی از حضورش در بازار ایران می گذرد.این کراس اوور کوچک قیمت نسبتا بیش تری از داستر در بازارهای جهانی دارد لذا پیش بینی می شود در صورت عرضه مدل trax این خودرو با قیمتی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان روانه بازار شود.

جهت معرفی و مشاهده بررسی تخصصی شورلت تراکس ۲۰۱۶ کلیک کنید

شورولت به ایران با مدل TRAX - واردات شورلت به ایران قطعی شد ! 

Trax نخستین محصول از سه برند بزرگ خودروسازی آمریکا (فورد ، کرایسلر و جنرال موتورز) است که پس از انقلاب اسلامی در فهرست خودروهای سواری مجاز واردات قرار گرفته است.Trax در این فهرست تحت دو عنوان استیشن و چند منظوره به ثبت رسیده که تفاوت این مدل ها هنوز چندان مشخص نیست اما به نظر می رسد مربوط به تک دیفرانسیل بودن یا دو دیفرانسیل بودن آن باشد.

مشاهده فیلم خودروی  شورلت تراکس مدل ۲۰۱۶

 

واردات خودرو شورولت به ایران با مدل TRAX - واردات شورلت به ایران قطعی شد !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.