هدیه نگین خودرو در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو

نگین خودرو، نماینده رسمی Renault فرانسه در ایران، پیش از این با اعلام بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، توانسته با ارائه شرایط ویژه فروش، امکان دسترسی علاقه‌مندان رنو به خودروهای این برند اصیل اروپایی را فراهم کند در عین حال این جشنواره در کنار مزایای زیادی که در زمینه خرید ایجاد می‌کند، تحولی در زمینه خدمات پس از فروش نیز هست چراکه نگین خودرو برای رفاه حال مالکین خودروها، علاوه بر گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰هزار کیلومتری، سرویس‌های دوره‌ای خودروها را نیز تا ۵۰هزار کیلومتر به‌صورت رایگان ارائه می‌کند.

جشنواره سال رنو 3 - هدیه نگین خودرو در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو

یکی از عوامل مهم برتری خودروهای رنو بر بسیاری از خودروهای بازار ایران، دوام محصولات این برند است و همین مسئله باعث شده مالکین این خودروها نگرانی چندانی از بابت خرابی خودروهایشان نداشته باشند، اما حتی برترین برندهای خودرویی نیز نیاز به سرویس‌های دوره‌ای برای کارکرد بهتر دارند و اینجا است که نگین خودرو با ارائه ۵۰هزار کیلومتر سرویس دوره‌ای رایگان در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو، به استقبال مشتریان می‌رود. بر اساس اعلام نگین خودرو، در این طرح، سرویس‌های ادواری خودروها برای ۵۰هزار کیلومتر رایگان است که معادل ۵ سرویس ادواری ۱۰هزار کیلومتری می‌شود.

جشنواره سال رنو 1 - هدیه نگین خودرو در بزرگ‌ترین جشنواره سال رنو

سرویس ادواری رایگان چه خدماتی را شامل می‌شود؟

بخشی از این سرویس‌های ادواری رایگان، مجموعه بازدید از خودرو است که مطابق استانداردهای رنو فرانسه و طبق چک‌لیست مشخصی انجام می‌شود. این بازدیدها شامل موارد زیر است که هر دوره از سرویس ادواری توسط تکنیسین‌های آموزش دیده نگین خودرو انجام خواهد شد:

بازدید روغن هیدرولیک فرمان

بازدید شیشه جلو و تیغه برف پاک‌کن جلو

بازدید روغن ترمز

بازدید آینه‌ها

بازدید تسمه دینام و پولی‌ها

بازدید باتری

بازدید مایع خنک‌کننده

بازدید نشتی مدار مایعات (خنک‌کننده موتور، ترمز و غیره)

بازدید لنت چرخ‌های جلو

بازدید عملکرد چراغ‌های هشدار صفحه نشانگر

شارژ و بازدید مایع مخزن شیشه‌شور

بازدید وجود برچسب‌های هشدار ایربگ

بازدید سیستم روشنایی داخلی و خارجی

بازدید وجود برچسب‌های هشدار محفظه موتور

بازدید فشار باد چرخ‌ها

بازدید وضعیت بدنه و زنگ‌زدگی

بازدید سیستم اگزوز

بازدید کامپیوترها توسط دستگاه عیب‌یاب

عملکرد بازو بست درب موتور

بازدید گردگیرها، بوش‌های لاستیکی و سیبک‌ها

بازدید کمک‌فنرها

بازدید سیستم سانروف و تمیز کردن آن

بازدید کیلومتر شمار سرویس و تنظیم مجدد آن

شارژ و بازدید خنک‌کننده تهویه مطبوع

در کنار این بازدیدها، هر خودرو نیاز به تعویض بعضی قطعات مصرفی نیز دارد که بر اساس اعلام نگین خودرو، در ۵ سرویس ادواری نخست (۵۰هزار کیلومتر) به‌صورت رایگان انجام خواهد شد. این قطعات مصرفی شامل مجموعه عملیات تعویض روغن، فیلتر روغن، مجموعه عملیات تعویض فیلتر کابین و فیلتر هوا است که بازدید و تعویض آن‌ها به‌صورت رایگان  انجام خواهد شد.

مشاهده تمامی شرایط فروش های خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.