بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

خودرو این روزهای مناطق آزاد بخصوص اروند.برخلاف ظاهر عجیب خود دارای طرفدارن و علاقه مندان خاص خود است.همیشه گفته ام خودرو یک جهت فنی دارد ولی ۵۰ درصد دقیقا یک مسئله شخصی می باشد.رقیبان اصلی نیسان جوک در سال ۲۰۱۶ بی شک رنو داستر که بخوبی در ایران فروش دارد.و در رقیب سرسخت تر آن هم کیا اسپرتیج است.از  نیسان جوک مدل ۲۰۱۶ مدل های Nissan Juke S 2016 و Nissan Juke SL 2016 و Nissan Juke SL Turbo 2016 است که به ترتیب درای قیمت های ۶۳,۰۰۰ و۷۵,۰۰۰ و ۸۵,۰۰۰  درهم می باشد.البته فراموش نکنم که نیسان جوک دارای یک مدل NISMO نیز می باشد که خودروی سفارشی و اسپرت از این مدل است.

نیسان جوک مدل 2016 26 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

انواع رنگ بندی نیسان جوک مدل ۲۰۱۶

 

تمامی مدل های  نیسان جوک مدل ۲۰۱۶ از یک موتور استفاده می کنند و تفاوت قیمت به آپشن ها و امکانات مربوط می شوند. نیسان جوک جدید دارای موتوری با ظرفیت ۱.۶   (لیتر) دارای ۴سیلندر است و انتقال قدرت در آن در چرخ جلو انجام می شود.ظرفیت مخزن سوخت ۵۲ (لیتر) است که  دارای مصرف  سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر ۹/۰۵ لیتر و در جاده ۷/۵۹ لیتر مصرف می‌کند که این میزان به ترتیب در جاده و شهر، ۰/۳۶ و ۰/۲۵ لیتر نسبت به مدل قبلی کمتر است . نوع سوخت نیسان  جوک بنزین است.این موتور ۱۶۰۰ سی سی می تواند ۱۹۰ اسب بخار و همچنین ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند و این قدرت را از طریق گیربکس  انتقال خودکار ۶ دنده به چرخها انتقال دهد.بیشترین سرعت  این خودرو ۱۷۰ (کیلومتر/ساعت) است . ناگفته نماند که شتاب ۰-۱۰۰ خود را در عرض ۹ ثانیه طی می کند که چندان مورد پسند نیست.موتور  ۱.۶ لیتری بنزین در این خودرو از نوع تزریق مستقیم است.  

نیسان جوک مدل 2016 8 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

در نیسان جوک جدید ما شاهد ارائه یک خودرو با وزن کمتر در نتیجه افزایش چابکی  و کشش و هندلینگ خودرو خواهیم بود.در نیسان جوک ۲۰۱۶شاهد افزایش شتاب و  گشتاور هستیم چرا که در آن از  چهار چرخ محرکاستفاده شده است.  این مسئله برای کمک به شما را در کنترل خودرو در هین رانندگی  است. علاوه بر کنترل شما بر حرکت خودرو شما قادر خواهید بود تا   قدرت بین چرخ جلو و عقب،  را به صورت جداگانه کنترل کنید که این خودر برای نیسان یک نوآوری است.به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم این همان سیستم AWD البته با تغیرات پیشرفته است.

نیسان جوک مدل 2016 9 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

تکنولوژی AWD در نیسان جوک  به‌روزتر از ۴WD می‌باشد و البته پیچیدگی بیشتر نسبت به ۴WD دارد. تفاوت عمده سیستم AWD و ۴WD این است که سیستم AWD همواره برای خودرو فعال است. در این سیستم هم مدل مکانیکی وجود دارد و هم مد الکترونیکی. در مدل مکانیکی این سیستم انتقال قدرت در حقیقت از سه دیفرانسیل استفاده می‌کنند. در سیستم تمام چرخ محرک، توان انتقال‌یافته تنها به چرخی تعلق می‌گیرد که بیش‌ترین نیروی Traction را داشته باشد. این کار با تقسیم توان در بین اکسل های عقب و جلو انجام می‌شود. این کار به وسیله دیفرانسیل مرکزی صورت گرفته و  در بین هر دو چرخ در جلو و عقب به وسیله دو دیفرانسیل جداگانه انجام می‌شود.

نیسان جوک مدل 2016 37 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016
مزیت عمده این روش در سطوح لغزنده بیشتر آشکار می‌شود چون تقسیم توان بر روی هر چرخ انجام می‌شود. کنترل لغزش در هر چرخی باعث ایجاد نیروی Traction بیشتر می‌شود. بهترین مثال AWD مرسدس بنز AMG E63 است. البته سیستم AWD به اندازه ۴WD قوی و تنومند نیست. این سیستم نمی‌تواند در شرایط بسیار کم اصطکاک جاده نیروی جلو برنده کافی نسبت به سیستم ۴WD را ایجاد کند. امروزه رایانه در کنترل سیستم AWD نقش مهمی بر عهده دارد.سنسورهایی که بر روی هر چرخی وجود دارد تا نیروی Traction را لحظه به لحظه پایش کنند. در خودرو واحد کنترل الکترونیک خودرو یعنی ECU تصمیم‌گیری می‌کند تا اینکه چه مقدار توان به کدام چرخ منتقل شود.

نیسان جوک مدل 2016 40 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

شرکت نیسان موتور، اولین نسخه از سیستم گیربکس متغیر متصل (Continuously Variable Transmission) CVT را در مارس ۱۹۹۲ به بازار ژاپن، معرفی کرد. از آن زمان به بعد، نیسان پیشرفت های قابل توجهی در تکنولوژی CVT کرد، که به او این اجازه را داد که از این سیستم در استفاده در گشتاور بالای موتورها استفاده کند. نتیجه ی نهایی این کار گسترده در مدل ۲۰۰۷ و با دسترسی به Xtronic CVTÔ در مدل های مختلف نیسان در آمریکای شمالی شامل آلتیمای غیر هیبریدی (Altima )، ماکسیما (Maxima )، مورانو (Murano )، سنترا (Sentra) و مدل های جدید ورسا (Versa ) هاچ بک و سدان، بدست آمد. Xtronic CVT به کار رفته در ماکسیما و مورانو، یکسان است.اما امسال در مدل ۲۰۱۶ نیسان جوک از نسل سوم این گربیکس استفاده کرده است.
نیسان جوک مدل 2016 43 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

چیزی که Xtronic CVT را از گیربکس های اتوماتیک معمولی متمایز می کند، وجود دنده ی متغیر بینهایت بین پایین ترین و بالاترین دنده است. در واقع، یک گیربکس اتوماتیک سنتی و قدیمی معمولا پرش های بزرگی از یک دنده ی ثابت به دنده ی بعدی ایجاد می کند، اما Xtronic CVT بطور یکنواخت با انتقال در میان دنده ها و با حس یک دنده ی کاملا تنظیم شده، جریان ایجاد می کند.

نسل سوم Xtronic CVT دارای چند ویژگی برای بهبود عملکرد است که عبارتند از: استفاده از پمپ های روغن کوچک تر و کارآمد تر، به کارگیری محرکه ی زنجیر فشرده برای موتورهای ۲ لیتری (که اندازه ی گیربکس را تا حد زیادی کاهش می دهد)، و بهبود دقت کنترل اندازه ی پولی، که کارایی بیشتر فشار تسمه، انتقال گشتاور پایدارتر و مصرف سوخت کمتر را به دنبال دارد.
بیل بوسلی (Bill Bosley)، نائب رئیس و مدیر باشگاه نیسان می گوید: (( در صنعت، صاحبان کارخانه ها کارایی را فدای سود بیشتر میکنند. اما ما، از کم کردن تجربه ی سواری نیسان، خودداری می کنیم. راه ایده آل برای عرضه ی کارایی اسپرتی و مصرف سوخت کمتر در یک پکیج، استفاده از Xtronic CVT پیشرفته ی ساخت ما ست.))

Xtronic CVT چگونه کار می کند؟ Xtronic CVT از طراحی دنده ی قابل تنظیم بهره مند است، در صورتی که گیربکس های دستی و اتوماتیک از مجموعه های دنده های چندگانه با کلاچ مکمل و نوارهایی برای بدست آوردن دنده های جداگانه، استفاده می کنند.. به عنوان مثال، بجای پرش از دنده ی دو ی ۱.۹۵۰ به دنده ی سه ۱.۳۹۲، Xtronic CVT می تواند به سرعت در ۱.۹۵۰، ۱.۹۴۹، ۱.۹۴۸ پیش رود و بطور یک پارچه وارد ۱.۳۹۲ شود، بطوری که اندازه ی پولی ها به تدریج تنظیم شود. به دلیل این پیشرفت، Xtronic CVT دنده را بدون هیچ گونه وقفه، تکان و نوسان محسوس، تعویض می کند و ضربه ی هنگام تعویض دنده را از بین می برد.
هر پولی از دو مخروط یزرگ ساخته شده است که رأس آن ها به سمت هم است، شبیه یک یویو. یک تسمه ی فولادی با سطع مقطع V شکل، مخروط ها را به هم وصل می کند. هنگامی که سرعت موتور افزایش می یابد، مخروط های پولی گردنده به آرامی به هم نزدیک می شوند و به تدریج، تسمه از محور پولی فاصله می گیرد. در یک زمان، مخروط های پولی گردنده از هم دور می شوند و با شل کردن تسمه، تسمه به محور پولی گردنده نزدیک می شود.
پولی ها به تناسب انبساط و انقباض، کنترل می شوند. بنابراین، نسبت اندازه ی متحرک بین دو پولی می تواند در یک گستره ی وسیع، گوناگون باشد. Xtronic CVT ، یک گسترش دنده را بین پایین ترین حد و بالاترین حد، عرضه می کند ( ۲.۹۱۷:۱ به ۰.۴۳۹:۱ برای موتورهای ۳.۵ لیتری V6؛ ۲.۳۴۹:۱ به۳۹۴:۱ برای موتورهای ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری ؛ ۲.۳۴۹:۱ به ۰.۳۹۴:۱ برای موتوهای ۴ سیلندر ۲ لیتری، و ۲.۵۶۱:۱ به ۰.۴۲۷:۱ برای موتورهای ۴ سیلندر ۱.۵ تا ۱.۸ لیتری.)
در قلب Xtronic CVT، یک تسمه ی فولادی انعطاف پذیر و با مقاومت بالا وجود دارد. مقاومت این تسمه، گیربکس را قادر می سازد تا مقدار زیادی گشتاور ورودی و مناسب برای اندازه های چندگانه، تغییر مکان ها و ترازهای توان موتورهای مختلف نیسان را، تحمل و اداره کند.
فایده ی Xtronic CVT این است که برتری های بیشتری نسبت به گیربکس های سنتی اتوماتیک و دستی دارد. یک برتری آشکار، تعویض دنده ی یکنواخت و ملایم در برابر صدای “تق” هنگام تعویض دنده است. برای از بین بردن این گونه موارد، Xtronic CVT به موتور این اجازه را می دهد تا نزدیک تر به حد مطلوب دور موتور خود، کار کند. یعنی سریع تر از زمانی که مانند گیربکس های دستی و اتوماتیک، پایین تر و یا بالاتر از حد خود، عمل می کند. با حفظ دور موتور ایده آل و اجتناب از دور موتورهای غیر ضروری، Xtronic CVT مصرف سوخت را بهینه سازی کرده و کارایی را افزایش می دهد.
علاوه بر مصرف سوخت، Xtronic CVT یک محدوده ی توقیف مبدل گشتاور گسترش یافته را عرضه می کند.زمانی که یک گیربکس اتوماتیک معمولی در محدوده ی میانه به بالای سرعت توقیف می کند، یک گیربکس CVT سنتی فقط از مبدل گشتاور در هنگام شروع بهره می برد. با دانش به این موضوع، نیسان مبدل گشتاور Xtronic CVT را با یک محدوده ی توقیف طراحی کرد که بیشتر در سرعت های پایین امتداد یافته و این امکان را فراهم می کند تا محدوده ی بهتری از انتقال دستی مانند انتقال مستقیم قدرت موتور، داشته باشیم.علاوه بر این، Xtronic CVT ویژگی های بسیار زیادی نسبت به CVT های سنتی داراست. Xtronic CVT دنده های بیشتری دارد که هم مصرف سوخت و هم کارایی را بهبود می بخشد و شتاب بهتری را نسبت به CVT های معمولی ایجاد می کند.
نیسان جوک مدل 2016 24 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

استفاده از سیستم Vehicle-speed-sensitive در فرمان برقی نیسان جوک مدل ۲۰۱۶ این خودرو را قادر می سازد تا در سفت و یا روان شدن فرمان خودرو و حتی سرعت آن در سربالای و سرپایینی تنظیم کنید.سنسور (VSS) در کنار شفت گیربکس به سیستم‌های مختلف خودرو از جمله ECU و کیلومتر شمار منتقل می‌شود و برای هر چرخش شفت، سنسور مربوطه تعداد پالس مشخصی ارسال می‌دارد و هر چه سرعت خودرو افزایش یابد پالس‌ها تند تر می‌شود و بالعکس هرچه سرعت کمتر شود فاصله بین پالس‌ها کمتر می‌شود. در خودروهای مجهز به کروز کنترل، سنسور سرعت شمار یک خروجی نیز به ECM کروز کنترل ارائه می‌دهد و از این طریق کروز کنترل قادر به تشخیص لحظه ای سرعت خودرو خواهد بود. ECM که کامپیوتر کوچک کروز کنترل و در واقع مغز متفکر آن می‌باشد با دریافت پالس‌های سنسور سرعت و مقایسه آن با سرعت تثبیت شده توسط راننده، به یک میزان خطا می‌رسد و بر اساس یک برنامه که بر اساس معادلات ریاضی از جمله انتگرال و مشتق پایه ریزی شده؛ دستور باز و بسته کردن دریچه گاز را به فعال کننده می‌دهد، از این‌رو در هنگام مواجه با سربالایی‌ها و سرازیری‌ها سیستم بلافاصله آن‌را تشخیص داده و از تغییر یافتن سرعت تثبیت شده جلوگیری می‌کند.

نیسان جوک مدل 2016 10 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

در نمایی خارجی نیسان جوک ۲۰۱۶ شما طراحی جدید از چراغ ها و همچنین استفاده از جلوپنجره جدید شرکت نیسان با شکل V  که در سایر خودرو های ۲۰۱۶ بکار برده را می بینید.در چراغ ها از سنسور داخلی جهت تنظیم مقدار نور در حال رانندگی با تشخیص نور محیط تعبیه شده است.که دقیقا مثل همان فتو سل های برقی البته با رنج های متفاوت ارائه می کند.

نیسان جوک مدل 2016 46 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

نیسان جوک  همراه با رینگ های ۱۷  اینچی با طرح ۵ پر است که  از  آلیاژ آلومینیوم استاندارد  ساخته شده. این رینگ های سبک و قوی مجهز شده اند به لاستیک  های  P215 / 55R17  مخصوص تمامی فصل هایکه به شما   یک سواری نرم و اعتماد به نفس را ارائه می کنند.

نیسان جوک مدل 2016 11 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

جزئیات غیر منتظره مانند سوار شدن غیر سنتی از قسمت همیشگی درب عقب در این خودرو جالب است.دستگیره درب عقب جایش عوض شده و بالای در منتقل شده.آینه ها از نوع تاشو و برقی و همچنین از دو رنگ شکل گرفته که به اسپرت تر شدن خودور کمک کرده است.

نیسان جوک مدل 2016 41 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

وجود مانروف spoiler: یا کشویی که همون طور که از اسمش مشخصه بصورت کشویی باز و بسته می شه. ویژگی های مثبت این نوع سانروف ها باز و بسته شدن سریع و راحت و نور یکنواخت هستش. اغلب سانروف های کشویی برقی هستند و مناسب اتومبیل هایی هستند که سقف های نسبتا کوچکی دارند.که این باعث افزایش حجم اتق و همچنین کاهش وزن می شود.

نیسان جوک مدل 2016 16 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

در داخل خودرو نیز وجود سیستم هدایت nissan connect با ویژگیsend-to-car گوگل است. این سیستم به راننده اجازه می دهد سفری را در رایانه شخصی خود برنامه ریزی کرده و آن را به سیستم هدایت خودرو منتقل کند.وجود  مانیتور خودرو با تشخیص جسم در حال حرکت یبب افزایش ایمنی شما در پارک  و هشدار در مواقع مواجه شدن با جسم محرک است.

نیسان جوک مدل 2016 22 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

نیسان یک خودرو با قابلیت حمل ۵ سرنشین است که البته باین را نمی توان قبول داشت زیرا فضا در عقب این خودرو بسیار محدو است و در اصل اگر حداقل ۴ سرنشین ععنوان می شد جالبتر می بود.فضای بار در عقب هم از حجم کمی برخوردار است.سیستم یکپارچه کنترل (I-CON) سه حالت رانندگی نرمال، اسپورت و اکو را در اختیار قرار می‌دهد که در آنها، وضعیت پدال گاز، سیستم فرمان و واکنش گیربکس دچار تغییراتی می‌شود.سیستم صوتی  راکفورد Fosgate® EcoPUNCH ™ که  با ادغام شش بلندگو با راندمان بالا با  ساب ووفر   ۸ اینچی قدرتمند برای تولید یک صدا قوی و  پویا  و با پخش استاندارد MP3 CDمی توانید از موسیقی لذت بببرید

نیسان جوک مدل 2016 23 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

ابعاد و وزن خودرو نیسان جوک مدل ۲۰۱۶

  • طول (متر)                       ۴.۱۳۵
  • عرض (متر)                      ۱.۷۶۵
  • ارتفاع (متر)                     ۱.۵۷۰
  • فاصله دو محور (متر)    ۲.۵۳۰

امکانات  و ویژگی های نیسان جوک مدل ۲۰۱۶

  • سیستمAWD
  • سیستم ترمز ضدقفل ABS
  •  سیستم کنترل پایداری – ESC
  •  سیستم کنترل کشش – TCS
  • BA (ترمز کمک)
  • دوربین عقب
  •  بلوتوث
  •  پخش کننده DVD/VCD
  • مانروف برقی
  •  جی‏‎پی‏‎اس (GPS)
  •  کنترل صدا روی فرمان
  •  کروز کنترل
  •  دماسنج خارجی
  •  سیستم دسترسی بدون کلید
  •  آینه الکتروکرومیک
  •  کیسه هوا انواع کیسه هواراننده/سرنشین/جانبی/
  •  صندلی رانندهبرقی
  •  صندلی سرنشینبرقی
  •  کمربند پیش کشنده
  •  تهویه مطبوع
  • دوربین عقب/سنسور پارک
  • پورت USB/AUX/IPOD
  •  کی لس
  • استارت از راه دور
  • سیستم ضد سرقت

تصاویر خودرو نیسان جوک مدل ۲۰۱۶

نیسان جوک مدل 2016 46 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 45 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 1 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 44 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 43 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 8 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 9 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 10 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 11 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 19 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 18 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 17 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 16 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 15 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 14 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 13 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 12 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 20 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 21 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 22 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 23 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 24 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 26 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 27 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 28 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 29 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 30 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 31 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 32 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 33 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 34 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 35 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 41 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 40 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 39 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 38 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 37 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016 نیسان جوک مدل 2016 36 - بررسی تخصصی نیسان جوک مدل 2016

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک
4 نظرات
  1. نویسنده می گوید

    مورانو که از ی اسپورتیچ ۲۰۸۸ خار تره کسی دورش نمیره این نیست که مردم پول اسم و ژاپن بودنشو بدن ایرانی ها زرنگ هستن این ماشنین به این قیمت نمیارزه
    اگر فکر میکنید چینی بخرید افت قیمت داره و این ماشین نداره در اشتباه هستید چون کلا ماشین صفر قیمت واقعی نیست و قیمت دست دوم قیمت واقعی هست که باید ببینیم بازار دست دومش چطوره

  2. نویسنده می گوید

    مورانو که از ی اسپورتیچ ۲۰۸۸ خار تره کسی دورش نمیره این نیست که مردم پول اسم و ژاپن بودنشو بدن ایرانی ها زرنگ هستن این ماشنین به این قیمت نمیارزه
    اگر فکر میکنید چینی بخرید افت قیمت داره و این ماشین نداره در اشتباه هستید چون کلا ماشین صفر قیمت واقعی نیست و قیمت دست دوم قیمت واقعی هست که باید ببینیم بازار دست دومش چطوره

  3. simin می گوید

    به نظر من مشکلتون وو مستقیم با کمپانی مادر مطرح کنید چون تو ایران هرج و مرج اداری هست و کاریش هم نمیشه کرد

  4. آریا می گوید

    واقعه متاسم واسه یه برند معتبر ژاپنی مثل نیسان که کسایی که نمایندگیشو تو ایران دارن بسیار ضعیف عمل می کنند در بخش های پیگیری خرید ، خدمات پس از فروش وقتی پول از مشتری اخذ کردن با بی تفاوتی رفتار می کنن مخصوصا تماس های تلفنی شماره ۸۹۰۹
    پیشنهاد می کنم نخرین بنده که پشیمونم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.