هنرنمایی برابوس این‌بار روی تسلا مدل S

برابوس همواره به تیونینگ های بی‌نقص خود معروف است که به‌طورکلی شخصیت خودرو را تغییر می‌دهد. اما چگونه می‌توان یک تسلا مدل S P90D را ارتقا داد؟

Tesla Brabus 9 516x344 - هنرنمایی برابوس این‌بار روی تسلا مدل S Tesla Brabus 3 516x344 - هنرنمایی برابوس این‌بار روی تسلا مدل S

از نظر پیشرانه و موتور امکان ارتقا و تیونینگ وجود ندارد؛ پس در چنین شرایطی، برابوس از علم و دانش مهندسان برای ایرودینامیکی کردن طراحی خودرو و همچنین بهبود دادن به سروشکل آن بهره می‌برد. برابوس کاری می‌کند که ظاهر خودرو با موتور ۷۶۱ اسب بخاری آن همخوانی داشته باشد.

Tesla Brabus 2 516x344 - هنرنمایی برابوس این‌بار روی تسلا مدل S

اسپرت سفارشی و ایرودینامیکی تسلا با گذر از تونل باد و استفاده از اسکنرهای سه‌بعدی و تکنولوژی دستگاه‌های خودکار انجام‌گرفته است.

طبیعتاً، از فیبر کربن به همراه رویه‌ای از رنگ مات یا های گلاس استفاده‌شده است. مواردی که به خودرو تیون شده اضافه‌شده است از مکنده‌های هوای موجود در طرفین سپر جلو شروع می‌شود و در دیفیوزر عقب خودرو که به جهت شکست باد و خنک کردن جریان رادیاتورها ایجادشده است، به پایان می‌رسد.

Tesla Brabus 4 516x344 - هنرنمایی برابوس این‌بار روی تسلا مدل S Tesla Brabus 5 516x344 - هنرنمایی برابوس این‌بار روی تسلا مدل S Tesla Brabus 6 516x344 - هنرنمایی برابوس این‌بار روی تسلا مدل S
بخش داخلی مدل S نیز از تغییراتی بهره می‌برد. بخش داخلی خودرو با نورپردازی برقی برابوس، پلاک نورانی در بخش داخلی رکاب کنار صندلی که از جنس استیل ضد خش ساخته‌شده است، بهره‌گیری از جنس‌های چرم و آلکانتارا و همچنین کنسول کاملاً جدیدی که در کنار دست راننده قرارگرفته است، زیباتر از گذشته به نظر می‌رسد. در جلوی کنسول، جا لیوانی‌هایی قرار دارد که توانایی گرم یا سرد کردن لیوان را داراست و همچنین یک شارژر وایرلس نیز در خودرو تعبیه‌شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.