تیونینگ مرسدس GLE 63 AMG توسط برابوس

کمپانی تیونینگ برابوس مایل است که تمام خودروهای با نشان AMG را تیونینگ کند و این بدان معنی است که شاسی‌بلند GLE 63 هم از این سفارشی‌سازی مستثنا نیست.

GLE Brabus 1 516x344 - تیونینگ مرسدس GLE 63 AMG توسط برابوس

یکی از آخرین برنامه‌هایی که به چرخه‌ی برابوس اضافه شده است مرسدس GLE است که در مدل جدید می‌توان گفت چیز جدیدی به مشخصاتش اضافه نشده است. این وضعیت در مدل کوپه GLE نمود بیشتری هم پیدا کرده است.

GLE Brabus 2 516x344 - تیونینگ مرسدس GLE 63 AMG توسط برابوس

برابوس توانسته ۶۹۰ اسب بخار نیرو از موتور ۵.۵ لیتری هشت سیلندر توربوی دوقلوی این خودرو بیرون بکشد. این میزان نیرو که ۱۱۴ اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد ۵۷۶ اسب بخاری است با اصلاحات زیاد در خودرو به وجود آمده است. اصلاحاتی که شامل توربوشارژر های جدید، کمپرسور بزرگ‌تر و پوشش‌های بازتاب گرمای طلا در لوله‌های ورودی می‌شود.

GLE Brabus 3 516x344 - تیونینگ مرسدس GLE 63 AMG توسط برابوس

قطعات جدید این خودرو همچنین با روش احتراق و تزریق جدیدی همراه شده است که باعث تقویت گشتاور خروجی این خودرو شده است. با این اصلاحات پیک بالای گشتاور حالا به ۹۶۰ نیوتن متر، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو به ۴.۰ ثانیه و نهایت سرعت این خودرو به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

برابوس البته برای راضی نگه‌داشتن مشتاقان سرعت مدل دیگری را هم برنامه‌ریزی کرده است. مدلی که برابوس تدارک دیده این خودروی ۴×۴ را به یک سوپراسپرت سطح بالای با ارزش تبدیل می‌کند.GLE 63 با این پکیج از همان پیشرانه قبلی ۸۳۸ اسب بخار نیرو و ۱۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با تولید چنین نیرو شگفت‌انگیزی این شاسی‌بلند ۲۱۵۰ کیلوگرمی تنها در ۳.۸ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سرعت نهایی این مدل هم به‌صورت الکترونیکی روی ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

GLE Brabus 24 516x344 - تیونینگ مرسدس GLE 63 AMG توسط برابوس GLE Brabus 5 516x344 - تیونینگ مرسدس GLE 63 AMG توسط برابوس

یکی دیگر از اصلاحاتی که باعث بهبود عملکرد خودرو شده کیت برابوس است. این کیت فیبر کربنی شامل اسپویلر جلو، ورودی هواهای کناری، دیفلکتور یا منحرف‌کننده جریان عقب، دیفیوزر و دیگر قطعات خام کربنی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.