با «شیوا» ماشین خودران بدون پنجره آشنا شوید

[ad_1]

اتومبیل‌های خودران هر روز با طراحی‌های جدیدتر سعی می‌کنند ما را بیشتر به سمت خود متمایل کنند. خودرو جدیدی که به تازگی رونمایی شده و از طراحی بسیار جذاب اما عجیب و بدون پنجره برخوردار شده است. با زومیت همراه بمانید.

به تازگی طرحی مفهومی از یک خودروی عجیب منتشر شده است. این ماشین که «شیوا» نام گرفته با همکاری شرکت اروپایی European Institute of Design of Turin و مجله Quattroruote طراحی شده است. شیوا از پنل‌های فلزی از جنس کامپوزیت و بدنه رویی آلومینیوم ساخته شده است. 

eb88ff84 d975 49d1 8763 5a16e4a3a01c - با «شیوا» ماشین خودران بدون پنجره آشنا شوید

این خودرو هیچگونه پنجره‌ای ندارد اما فضای داخلی آن قابلیت تبدیل به یک محل همراه با فناوری واقعیت افزوده مجهز شده است و پروژکتور‌های چند رسانه‌ای درون دیواره‌های آن قرار گرفته است.

آرایش صندلی‌ها اصلا به خودروهای سنتی شباهت ندارد و شبیه به صندلی‌های یک سالن قصد دارد تا مسافران را به یکدیگر نزدیک کند و طراحی مدرنی پیدا کند. Shiwa دارای فناوری شناسایی سرنشینان وسیله نقله (IICV) است و می‌تواند به صورت فیزیکی مسافران خودرو را شناسایی کند. در واقع ماشین می‌تواند رفتار خود را با شناختن بیشتر مسافر مطابقت دهد و مطابق خواسته و علایق کاربر رفتار کند.

a9908d1e dcfe 4ad8 9749 026bd77882b2 - با «شیوا» ماشین خودران بدون پنجره آشنا شوید

ماشین خودران شیوا همچنین از چهار موتور الکتریکی برخوردار است که سمت هر کدام از چرخ‌ها قرار دارد و به ما ظاهر ماشین‌های خودران و الکتریکی سال ۲۰۳۰ را نشان می‌دهد.

567ff3d7 ebb0 4905 bbf4 cb1ed03368b8 - با «شیوا» ماشین خودران بدون پنجره آشنا شوید

[ad_2]

منبع : زومیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.