بیوک انکور مدل 2017

بیوک برای نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۶ به ما مدل انکور را آن‌هم تحت عنوان انکور ۲۰۱۷ و با تغییرات ظریف در طراحی داخلی و خارجی پیشکش نموده است.

2017 Buick Encore 5 516x343 - بیوک انکور مدل 2017

تصاویر این کراس‌اوور زیبا و کوچک نشان می‌دهد بیوک در به‌روزرسانی مدل انکور از خواهرخوانده محبوب خود و نسخه اروپایی اپل یعنی موکا بهره بسیار برده است. زبان جدید طراحی بیوک در این مدل به خوبی جاری و ساری است و نمود بهتری از زیبایی و صلابت را به‌عنوان ویژگی همیشگی محصولات بیوک به خریداران ارائه می‌کند.

2017 Buick Encore 4 516x426 - بیوک انکور مدل 2017

تغییرات انکور به‌وضوح در دماغه آبشار مانند و تازگی خطوط جلو و کناری نمود یافته و در مرکز جلوپنجره نماد جدید بیوک منقش به سه پرچم آبی و سفید و سرخ که به‌روزرسانی شده لوگوی قبلی هستند، خودنمایی می‌کند. تغییرات کلی بدنه نیز همانی است که بیوک پیش از این در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ با ارائه دو مفهومی مختلف و زیبا به نام‌های آویستا و اوینیون به آنها به‌عنوان خط و خطوط آینده محصولاتش اشاره کرده بود.

Buick Encore 3 516x345 - بیوک انکور مدل 2017

بازطراحی چراغ‌ها و کاپوت جلو، قراردادن مه‌شکن‌های عریض‌تر، تغییر در فرم سپر جلو، چراغ‌ها و سپر عقب، نصب اگزوز کرومی و ارائه رینگ و لاستیک‌های ۱۸ اینچی به‌صورت استاندارد از جمله ویژگی‌های مدل ۲۰۱۷ انکور است.

Buick Encore 1 516x345 - بیوک انکور مدل 2017

انکور ۲۰۱۷ به دلیل استفاده از رنگ‌ها و تریم‌های جدید داخلی برای خریداران جذاب‌تر از گذشته است. بیوک به خریداران قول داده است با طراحی کنسول مرکزی جدید و نصب یک صفحه ۸ اینچی، بر توانمندی‌های سرگرمی و اطلاعاتی انکور بیافزاید بااین‌حال فعلاً با استفاده از یک صفحه لمسی ۴.۲ اینچی که در مرکز کنسول میانی به عنوان کانون نظاره اطلاعات و کنترل خودرو ایفای نقش می‌کند، کابین انکور را تحت سیطره راننده و سرنشین جلو درآورده است. با نگاهی به کابین انکور باید گفت مواد بکار رفته در داخل نسبت به قبل از کیفیت و ظاهر بهتری برخوردارند.

Buick Encore 7 516x345 - بیوک انکور مدل 2017

اگر دقیق‌تر به خودروی جدید بیوک نگاهی بیاندازیم، می‌بینیم سازنده محصولات مشهوری همچون پارک‌اوینیو در ساخت انکور ۲۰۱۷ از همان نسخه اپل موکا استفاده نموده و با تغییراتی جزئی و نصب نماد بیوک در بدنه، محصولی نوین را به بازارهای آمریکای شمالی عرضه نموده است! با این حال بیوک انکور در باطن ویژگی‌های مختص به خود را دارد.

2017 Buick Encore 8 516x423 - بیوک انکور مدل 2017

مثلاً بیوک انکور برخلاف اپل موکا در بخش پیشرانه از همان گونه ۱ لیتری بنزینی و توربوشارژدار جنرال موتورز استفاده می‌کند که ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۴۸ پاوند بر فوت گشتاور تولید می‌کند. این مدل را در گونه سفارشی با همین موتور که اندکی ارتقا یافته و ۱۵۳ اسب بخار قدرت و ۱۷۷ پوند بر فوت گشتاور دارد، می‌توان سفارش داد. انکور ۲۰۱۷ مجهز به ۱۰ ایربگ و سیستم کنترل کشش است و به‌صورت استاندارد از سامانه حرکت/ توقف سود می‌برد.

2017 Buick Encore 3 516x343 - بیوک انکور مدل 2017 2017 Buick Encore 9 516x406 - بیوک انکور مدل 2017

مدیران بیوک بارها اعلام کرده بودند به‌روزرسانی انکور برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. این به‌روزرسانی از آنجا برای بیوک حائز اهمیت است که این شرکت بر روی فروش انکور در فصل پاییز امسال حساب ویژه‌ای باز کرده است و امیدوار است با ارائه این نسخه جدید به خریداران، محبوبیت و فروش مناسب انکور را ادامه دهد. انکور در میان محصولات بیوک بهترین فروش را دارد و با ۳۸% رشد فروش از سال ۲۰۱۵، جایگاه ویژه‌ای در سبد محصولات خودروساز “آمریکایی” دارد.

2017 Buick Encore 1 516x329 1 - بیوک انکور مدل 2017

جنرال موتورز امیدوار است بیوک با ارائه سه مدل ارتقایافته کاسکادا، انویژن و انکور به‌عنوان مدل‌های ۲۰۱۷، به روزهای خوب خود برگردد و رشد مثبت فروش سالانه خود را حفظ کند. آمارهای غیررسمی از رشد ۲۰ درصدی فروش خودروهای جنرال‌موتورز در دو ماهه نخست سال خبر می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.