مرسدس-مایباخ E کلاس در چین

به‌تازگی مطبوعات محلی در چین گزارش کرده‌اند که مرسدس-مایباخ W213 E-class با فاصله‌ی طولانی بین دو محور در جاده‌های این کشور دیده‌شده است.

Mercedes MB E LWB 1 516x361 - مرسدس-مایباخ E کلاس در چین
همان‌طور که می‌دانید مرسدس بنز، مایباخ را به‌عنوان نسخه‌های لوکس‌تر خودروهای حال حاضر معرفی می‌کند و پیش‌ازاین خودروهایی مثل مرسدس-مایباخ اس کلاس رونمایی شده بودند.
پس از این نیز اعضای جدید این برند لوکس شامل E-Class و شاسی‌بلند GLS به برادر بزرگ‌تر خود یعنی اس کلاس ملحق خواهند شد. انتظار می‌رود که مرسدس-مایباخ GLS برای رقابت با بنتلی بنتایگا، BMW X7 و همچنین شاسی‌بلندی از رولزرویس مهیا شود.
انتظار می‌رود که فاصله‌ی بین دو محور مایباخ ای کلاس ۲۰ میلی‌متر اضافه‌تر باشد و مشخصه‌های دیگری از جمله پنجره‌ی کوچک عقب همانند برادر بزرگ خود و کابینی با ۴ صندلی مجزا داشته باشد.
طبق گفته‌ی منابع چینی، مایباخ ای کلاس ۲۰ سانتی طویل‌تر خواهد بود.

Mercedes MB E LWB 3 516x387 - مرسدس-مایباخ E کلاس در چین
سدان هایی با فاصله‌ی بیشتر بین محورها تجارتی پرسود را در چین تشکیل می‌دهند تا جایی که سدان های نه‌چندان بزرگ همانند ب‌ام‌و سری ۳ و ولوو S60 هم نسخه‌های طویل‌تری دارند. این پدیده‌ی جالب مختص چین است، جایی که عموماً افراد با قد کوتاه علاقه‌ی وافری به سدان‌های بزرگ نشان می‌دهند. تقریباً همه‌ی خودروسازهای معتبر در حال ساخت نسخه‌های طویل‌تر خودروهای سایز متوسط و کوچک خود هستند.
انتظار می‌رود که مرسدس-مایباخ ای کلاس در بازارهای دیگر هم در دسترس باشد اما E Class L تنها مختص بازار چین خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.