پورشه پانامرا مدل 2018 بزودی در نمایشگاه خودروی در پاریس

پورشه پانامرا  مدل ۲۰۱۸ بزودی در معتبر ترین نمایشگاه خودرو یعنی نمایشگاه خودروی در پاریس در سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد.گویا شهر اشتوتگارت در کشور  آلمان دارد از همه  سریع تر برای نمایشگاه  ۲۰۱۸ امسال در پاییز ۲۰۱۶ پاریس آماده می شود. پورشه پانامرا  مدل ۲۰۱۸  در سبک سدان که دوباره طراحی شده  و بازار اولیه ان قرار است کشور آمریکا باشد.طبق اعلام مدیر فروش شرکت پورشه اولین مدل از آن در نیمه اول سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد.رقبای اصلی به پانامرا پورشه پانامرا  مدل ۲۰۱۸  مدل ۲۰۱۸ بی شک آئودی A8 و   BMW سری ۷ و همچنین جگوار XJ و مرسدس بنز S کلاس خواهد بود.

2018 porsche panamera 8 800x0w - پورشه پانامرا  مدل 2018 بزودی در  نمایشگاه خودروی در پاریس

پورشه پانامرا  مدل ۲۰۱۸ از رینگ و لاستیک جدید بهرمند است و  استفاده از موادی در ساختار آن است که سبب  کاهش وزن آن شده است. از ویژگی های جدید آن است.موتور های جدید  ۶ سیلندر و ۸ سیلندر در آن و همچنین وجود  داشبورد جدید با کنترل صفحه نمایش لمسی مدرن و لوکس از موارد اعلام شده از سمت شرکت پورشه است.اولین تصویری که از این پورشه پانامرا ۲۰۱۸ دیده شده در پیست مسابقه نورنبرگ  در آلمان بوده است البته با حمل پوشش کامل آن .

2018 porsche panamera 2 800x0w - پورشه پانامرا  مدل 2018 بزودی در  نمایشگاه خودروی در پاریس

بنظر می رسد که پورشه پانامرا در مدل جدیدش در قسمت عقب بی تغییر خواهد ماند.ماشینی با حمل ۴ سرنشین و صندلی ها به صورت فردی قرار داده شده در هر دو ردیف جلو وعقب از  کنسول استفاده شده است.بدنه جدید آن از انواع موادی برای به حداکثر رساندن قدرت و به حداقل رساندن وزن ساخته شده است.مواد بکار رفته عبارتند از آلومینیوم، منیزیم و فولادهایی با استحکام بالا که گفته می شود سبب کاهش  بیش از ۱۰۰ پوند از وزن بدنه شده است.

2018 porsche panamera 6 800x0w - پورشه پانامرا  مدل 2018 بزودی در  نمایشگاه خودروی در پاریس

گفته شده است که بدنه این خودرو در شرکت زیر نظر فولکس واگن به اصطلاح MSB ساخته می شود که از بزرگترین طراحان خودرو در دنیاست.دارای سبک طراحی و معماری مدولار است که در چندین از مارک های لوکس از جمله به  آئودی و بنتلی استفاده شده است.معماری بسیار انعطاف پذیر است، اجازه می دهد اتومبیل از ارتفاع و ابعاد بسیار متفاوت در ماشین آلات تولیدشده برخوردار باشد.

spy shots porsche pa 800x0w - پورشه پانامرا  مدل 2018 بزودی در  نمایشگاه خودروی در پاریس

طبق اطلاعات رسمی فاصله ی دو محور کمی طولانی تر، همچنین این مسئله سبب بهبود فضای داخلی کابین شده است.این در حالی است کهجلوی خودرو کمی از طولش را از دست می دهد.یک نسخه هیبریدی پلاگین از این مدل پورشه پانامرا نیز وجود دارد و یک مدل دیزل برای اروپا عرضه خواهد شد. در مورد سیستم انتقال اطلاعاتی در دسترس نیست. موتورهای جدید انتظار می رود که از نظر راندمان و مصرف بهبود زیادی یافته اند.پورشه همچنین تصور می شود کار بر روی یک “تیراندازی ترمز” نسخه واگن از پانامرا، اگر چه این بعید است که در آمریکا فروخته می شود حدس و گمان در مورد وجود یک مدل کوپه دو درب  از این مدل در مفهوم ۱۹۷۷-’۹۵ V8 928 وجود دارد اما خود پورشه چیزی در این مورد تایید نکرده است.

ادموندز می گوید: خریداران خودرو باید یک پانامرا مفید و بهبود یافته را که آنها را از ویژگی های منحصر به فرد ایمنی محافظت کند و علاوه بر این یک خودروی اسپرت را هم داشته باشند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.