نسخه های جدید لکسس RX در راه است

شرکت ژاپنی لکسس اعلام کرده که به دنبال معرفی نسخه های جدیدی از شاسی بلند RX است و از اوایل سال ۲۰۱۸ نسخه سه ردیف آن را به فروش می رساند.

تاکنون شایعات متعددی در مورد معرفی چنین خودرویی ازسوی لکسس منتشر شده است اما این بارجف براکن مدیر لکسس توسعه آن را رسما تایید کرده است.

وی در حاشیه نمایشگاه اتومبیل نیویورک گفت که انتظار دارد خودروی فوق از اواخر سال آینده و یا اوایل سال بعدش وارد نمایندگی های فروش شود. وی همچنین صریحا از انتظار بی صبرانه خود برای معرفی این خودروی جدید دوست داشتنی صحبت کرد و بدین ترتیب شایعه معرفی نسخه های RX350L و RX450hL در ایالات متحده را باور پذیرتر از قبل کرد.

گمان میرود با افزایش اندازه RX شاهد نصب یک موتور بزرگتر بر روی آن باشیم ولی فعلا صحبتی در این زمینه نشده است و بایستی یادآوری کرد که نسخه پایه این محصول دارای یک موتور V6 هیبریدی است.

گمان میرود با افزایش فاصله بین محورها فضای لازم برای ایجاد ردیف سوم صندلی ها نیز فراهم شود. در واقع طراحان لکسس تلاش زیادی برای طراحی RX پنج سرنشین کرده اند و فعلا حاضر به ایجاد تغییرات اساسی  در آن نیستند لذا می توان انتظار داشت که نسخه های جدید نیز ظاهری مشابه داشته باشند.

نسخه های جدید لکسس RX در راه است - نسخه های جدید لکسس RX در راه است

نسخه های جدید لکسس RX - نسخه های جدید لکسس RX در راه است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.