هیولای ای‌ام‌جی نقاب برداشت

اگر دارث ویدر (نقش منفی جنگ ستارگان) خودرویی برای خود داشت، احتمالاً چیزی شبیه به این مرسدس‌ ای‌ام‌جی GT RR بود که از نظر شکل ظاهری و صدایی که تولید می‌کند، کاملاُ با حال وهوای این شخصیت تخیلی مطابقت دارد. البته مطمئناً مرسدس چنین هدفی را در سر نداشته و هر علاقه‌مند واقعی این برند، بلافاصله به این نکته اشاره می‌کند که این خودرو، یک بازسازی مدرن از مدل اولیه مرسدس‌بنز ۳۰۰SL W194 است. ولی طرح رنگ‌آمیزی مشکی و مات باعث شده است تا به شرارت و بدذاتی کاراکتر آن افزوده گردد.

Mercedes AMG GT RR 516x292 - هیولای ای‌ام‌جی نقاب برداشت Mercedes AMG GT RR 02 516x312 - هیولای ای‌ام‌جی نقاب برداشت

GT RR نیز همانند GT3 بر پایه سوپرماشین ای‌ام‌جی GT ساخته شده است، ولی برخلاف نسخه جاده‌ای، این مدل برای پیشرانه از یک موتور ۶/۳ لیتری تنفس طبیعی V8 که از مدل قدیمی‌تر SLS گرفته شده، استفاده می‌کند؛ موتوری که با معیارهای FIA GT3 مطابقت دارد. علاوه بر این، AMG GT RR خودرویی است که برای سری مسابقات «سوپر جی تی» در ژاپن ساخته شده است و ویدیویی که به‌تازگی برای آن منتشر شده، از حضور این اتومبیل در مسابقات ۲۰۱۶ و اولین تجربه‌اش در پیست بین‌المللی «اوکایاما» خبر می‌دهد. این در حالی است که نسخه «استاندارد» GT3 قبلاً در موتورشوی ژنو ۲۰۱۵ معرفی شده بود.

mercedes amg gt rr 01 516x235 - هیولای ای‌ام‌جی نقاب برداشت

در همین حال، منتظر مرسدس ای‌ام‌جی GT R نیز خواهیم بود که احتمالاً در فستیوال سرعت گودوود ۲۰۱۶ در ماه ژوئن به نمایش گذاشته می‌شود. این مدل با یک آئرودینامیک هوشمند همراه خواهد بود و وزنش حدوداً به اندازه ۱۰۰ کیلوگرم کمتر است. همچنین تغییرات صورت گرفته در زیر کاپوت این خودرو، خروجی موتور به مرز ۶۰۰ اسب‌بخار رسانده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.