بررسی آئودی Q5 مدل 2017 + اولین تصاویر

آئودی Q5 در پلت فرم جدید قرار است یک خودروی محور جلو باشد.آئودی Q5 جدیدقرار است به عنوان یک SUV مجلل و شیک و شاید به عنوان نماینده شرکت آئودی  در نمایشگاه پاریس امسال باشد . در تست این خودرو در پیست Nürburgring و گرفتن تصاویر جاسوسی از این خودرو ما شاهد یک نمونه از آئودی Q5 با طراحی دلپذیر هستیم خودرویی که فرمان پذیری آن را با سرعت بالا در دور های بالا را مشاهده کردیم.

audi q5 h1 - بررسی آئودی Q5 مدل 2017 + اولین تصاویر

همانطور که در تصاویری که اروند پلاک برای شما قرار داده است مشخص است این خودرو دارای یک پنجره مشبک برجسته شش ضلعی  جدید در جلوی خود است.در ضمن چراغ جلو باریک تر از مدل قبل شده است.در سپر جدید آئودی Q5 مدل ۲۰۱۷ مشخص است که سه دریچه برای مصرف هوابه چه زیبایی در جای خود قرار گرفته اند. با توجه به اندازه و طراحی جدید رینگ های  آلیاژی این خودرو  دیده در مسیر به احتمال زیاداز سیستم فرمان پذیری مدل  TDI SQ5 استفاده خواهد شد.

آئودی Q5  در حال حاضر به عنوان بهترین SUV  موجود در بازار است.نسل دوم  آئودی Q5دارای  علامت VW  است که در اصل می گوید این خودرو روی پلت فرم MLB قرار دارد.آئودی Q5 در واقع همان آرایش شاسی، موتور و تکنولوژی است که در حال حاضر به عنوان خودروی محبوب بازار است. در این خودرو  موتور طولی به جای موتور متقاطع نصب شده است این همان مجموعه ای از اجزایی است که به آن پلت فرم  A4  می گویند که این همه تغیرات اجازه می دهد که آئودی به صرفه جویی بیشتر در وزن دست یابد.آئودی Q5 جدید انتظار می رود که  ۱۰۰KG سبک تر از مدل قبلی باشد.در نتیجه آن هم شتاب و راندمان بیشتر.

audi q5   front detail watermaked - بررسی آئودی Q5 مدل 2017 + اولین تصاویر

آئودی Q5 با محور جلو قرار است در زیر کاپوت خود موتور   ۲.۰  لیتری با ۱۸۷ اسب بخار و همچنین بهرمندی از  توربوشارژ بنزینی را داشته باشد.که این قدرت در مدل ۴ چرخ به ۲۵۸ اسب بخار افزایش می یابد.این موتور دارای ۴ سیلندر است.

audi q5   rear watermarked - بررسی آئودی Q5 مدل 2017 + اولین تصاویر

دستیابی به انتشار مواد آلاینده محیط زیستی کمتر از ۱۲۵g در هر کیلومترخود یکی از مزیت های این خودرو به عنوان دوست دار محیط زیست است. آئودی Q5 دارای یک گیربکس دستی یا دو کلاچ انتقال S tronic آئودی است. موتورهای ۳.۰ لیتری دیزلی این خودرو دارای قدرت بیشتر هستند که دارای ۶  سیلندرهستند و می توانند  در مدل A4  خود ۲۶۸ اسب بخار نیرو تولید کنند.گیربکس موتور دیزلی هم اتوماتیک است.

audi q5 001 - بررسی آئودی Q5 مدل 2017 + اولین تصاویر

البته آئودی Q5 دارای یک مدل سفارشی بنزینی با نام SQ5 می باشد.موتور بنزینی دو توربوشارژره که  ۴۵۰ اسب بخار نیرو تولید می کند.مدل فوق العاده کارآمد پلاگین در نسخه هیبریدی آئودی Q5 نیز به بازار ارائه خواهد شد.تقویت کننده های برقی و بنزینی توربو با دو موتور الکتریکی برای کاهش انتشار CO2 به کمتر از ۹۰g در هر  کیلومتر از ضفات این خودروست.این خودرو همچنین از آخرین نسخه از سیستم ناوبری آئودی بهرمند است و دارای  نقشه های ترکیبی گوگل است.   آئودی Q5 2017 قرار است در  سه ماهه آخر سال ۲۰۱۶با قیمتی در حدود ۳۲۱۳۰ یورو به فروش برسد.  

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.