راه‌اندازی شهرک صنعتی ایران‌ خودرو در تاکستان

صبح امروز نشست مشترک مدیران ایران خودرو و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل امور اقتصادی استانداری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، نماینده سازمان امور اراضی و برخی دیگر از مدیران حوزه صنعت در قزوین برگزار شد.

در این نشست که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد شرایط احیا و راه‌اندازی مجدد شهرک صنعتی ایران‌ خودرو در شهرستان تاکستان مورد بررسی و بحث قرار گرفته و در صورت توافق و امضاء تفاهم‌نامه اجرا می‌شود.

علی پرزحمت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این نشست اظهار داشت: با اجرای این طرح و استقرار  پیمانکاران مطرح  ایران خودرو و قطعه‌سازان در این شهرک زمینه‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال به میزان قابل توجهی در استان فراهم می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است یکی از اولویت‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین حرکت در این مسیر و ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: از طرح‌های سرمایه‌گذاری بزرگ حمایت می‌کنیم و در این راستا سعی می‌شود تا مشکلات و موانع موجو بر سر راه سرمایه‌گذاری برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.