رونمایی از لکسوس LS مدل 2018

با توجه به گزارش نشات گرفته از ژاپن، لکسوس LS نسل پنجم در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی در دیترویت معرفی می شود.لکسوس  کانسپت LF-FC  خود را در نمایشگاه خودروی توکیو در سال گذشته رونمایی کرد و در حال حاضر این خودرو به عنوان مدل برتر از  نسل بعدی LS قرار استدر ماه می ۲۰۱۷  وارد بازار فروش شود و گزارش ها نشان دادند که طراحی این خودرو در واقع همان مدل مفهومی  LF-FC  نمایش داده شده در سال قبل است .

تا آنجا که به کابین داخلی مربوط می شودلکسوس LS  به ویژگی های جدیدی مجهز شده و یکی از مسائلی که به آن اهمیت ویژه ای داده اند تهویه خودرو است و تا حد زیادی ارتقا یافته است .البته شرکت لکسوس از افشا کردن سایر اطلاعات داخلی خودرو اجتناب کرده و تا ورود رسمی این خودرو به بازار ما را منتظر خواهد گذاشت.

سدان جدید لکسوس  از  معماری محور عقب جدید بهره می برد و با اختیار داشتن سیستم AWD موجود در خودروهای گرانقیمت شروعی جدید را برای خود رقم خواهد زد. در لکسوس LS مدل ۲۰۱۸  از فاصله ی دو محور طولانی تر استفاده شده است   و  موتوری با حجم  ۵.۰ لیتری از نوع ۸ سیلندر در زیر کاپوت خود دارد .البته یک موتور  جدید هیبرید ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.