ساخت بازی نید فور اسپید جدید برای سال ۲۰۱۷

امروز شرکت EA به‌صورت رسمی از عرضه Need for Speed جدید در سال ۲۰۱۷ خبر داد. استودیوی گوست گیمز نیز به عنوان توسعه‌دهنده آن بازمی‌گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه با گیمفا همراه شوید.

Need for Speed قبلی در نوامبر سال ۲۰۱۵ برای ایکس‌باکس وان و پلی استیشن ۴ انتشار یافت و ریبوتی برای تمام سری محسوب می‌شد. عنوان دیگری نیز از سری با نام Need For Speed: Edge توسط EA Spearhead درحال توسعه است که سبک آن MMO خواهد بود و براساس Need For Speed: Rivals است.

اینطور که به‌نظر می‌رسد Need For Speed 2015 برای EA موفق بوده و حال شاهد معرفی Need For Speed جدید هستیم، هنوز معلوم نشده که نام عنوان جدید چه خواهد بود. همچنین EA اطلاعات بیشتری از Need For Speed 2015 و موفقیت‌های آن انتشار داد. بازی‌بازان ۹٫۸ میلیارد اعتبار (reputation) کسب کردند، ۳۵ میلیون عکس گرفتند، بیش از ۱۰ میلیون drag races انجام دادند و ۵۲ میلیون رویداد را به اتمام رساندند. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری از فعالیت‌های بازی‌بازان در Need For Speed 2015 مشاهده کنید.

گوست گیمز در سایت خود به طرفداران قول عنوانی بهبودیافته و عظیم‌تر را داده و باید دید که آیا Need For Speed جدید می‌تواند به موفقیت بزرگی برسد یا نه.

بر طبق اعلام «گوست گیم» بازی جدیدی از سری بازی‌های نید فور اسپید در حال ساخت است و برای عرضه در سال آینده برنامه ریزی شده است. در ادامه بادنیای بازی همراه باشید.

این شرکت ضمن اعلام این خبر، آماری از رویدادها امتیازهای به دست آمده در بازی را به همراه امتیازات دوبرابر در بازی طی روزهای آخر هفته جاری را منتشر کرد. بر این اساس بازیکنان ۱۰۰۰ واحد داخل بازی به‌دست خواهند آورد. تا به اینجا بازیکنان ۹٫۸ میلیارد امتیاز شهرت (REP)، ده میلیون مسابقه درگ و ۲٫۵ تریلیون دلار پول به دست آورده‌اند.

need for speed infographic - ساخت بازی نید فور اسپید جدید برای سال ۲۰۱۷

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.