فیس لیفت شورلت تریل بلیزر 2016

پس از نمایش کانسپت پیش تولید شورلت تریل بلیزر ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودروی بین المللی بانکوک ماه مارس، به تازگی مدل مخصوص تولید این خودرو رونمایی شده است که اواخر ماه جاری در برزیل به فروش خواهد رسید.قیمت این خودرو از ۴۵۷۵۷ و ۵۴۴۷۰ دلار برای نسخه های بنزینی و دیزلی شروع می شود که هر دو بر اساس نسخه ممتاز LTZ ساخته شده اند.

شورلت تریل بلیزر 2016 2 - فیس لیفت شورلت تریل بلیزر 2016

تریل بلیزر ۲۰۱۶ که توسط شورلت تریل بلیزر Premier کانسپت به نمایش درآمده دارای قسمت جلوی بازطراحی شده شامل چراغ های جلوی باریک تر با LEDهای دید در روز، جلوپنجره عریض و سپری تهاجمی تر با چراغ های مه شکن بزرگ تر است. باقی قسمت های این خودرو بسیار شبیه به مدل کنونی آن هستند.

شورلت تریل بلیزر 2016 5 - فیس لیفت شورلت تریل بلیزر 2016

فیس لیفت بیش تری در داخل این خودرو دیده می شود که از طراحی کاملا جدید داشبورد با موادی پرمیوم تر بهره می برد. در برزیل تنها نسخه ای LTZ خواهد بود که با سیستم سرگرمی MyLink هشت اینچی و پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو، پانل تجهیزات به روز شده و قسمت های نقره ای در اطراف دریچه های تهویه هوا عرضه می شود.

شورلت تریل بلیزر 2016 4 - فیس لیفت شورلت تریل بلیزر 2016

تریل بلیزر جدید هم چنین مجموعه ای از تجهیزات ایمنی همچون هشدار تصادف، کمک تغییر مسیر، سنسورهای پارک جلو، هشدار نقاط کور، نمایش فشار تایر و دوربین معکوس با هشدار ترافیک جلو را معرفی می کند. یکی از تغییرات قابل توجه در این خودرو سیستم EPAS جدید آن است که مانور در شهر را آسان تر می سازد.

شورلت تریل بلیزر 2016 3 - فیس لیفت شورلت تریل بلیزر 2016

تریل بلیزر مخصوص برزیل با دو گزینه موتور ۲.۸ لیتری دورامکس دیزلی با قدرت ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر و ۳.۶ لیتری V6 با قدرت ۲۷۹ اسب بخار و گشتاور ۳۵۷ نیوتون متر عرضه می شود. هر دوی این موتورها به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل هستند.

شورلت تریل بلیزر 2016 1 - فیس لیفت شورلت تریل بلیزر 2016

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.