ورود 6 میلیون دلار لکسوس در فروردین ماه به ایران

در فروردین ماه سال جاری معادل شش میلیون دلار از انواع مدل‌های لکسوس از کشورهای ترکیه، امارات متحده‌ عربی، ژاپن و فدراسیون روسیه به ایران وارد شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گمرک ایران، در فروردین ماه سال جاری، دو عدد خودروی سواری «سواری لکسوس ان ایکس ۲۰۰ تی ۴درب سفید مدل ۲۰۱۵ با حجم موتور ۱۹۹۸ سی سی»، از کشور ژاپن به ایران، وارد ایران شده است. این دو عدد خودرو معادل ۱۰۰ هزار دلار ارزش دارد.

همچنین از ژاپن یک خودروی «خودری سواری لکسوس استیشن nx300h-مدل ۲۰۱۶ ساخت ۲۰۱۵ با حجم متور ۲۵۰۰ سی سی »، نیز وارد ایران شده است که این کالا معادل ۵۴ هزار دلار ارزش داشته است.

از کشور آلمان نیز یک عدد خودروی « لکسوس NX300H مدل ۲۰۱۶ موتور ۲۵۰۰ سی سی» وارد ایران شده است که این کالا معادل ۵۴ هزار دلار ارزش دارد.

امارات متحده‌ی عربی نیز از دیگر صادرکنندگان خودروی لکسوس به ایران است. از این کشور در فروردین ماه سال جاری ۴۰ عدد «تویوتا لکسوس NX200T، با ظرفیت ۲۰۰۰ سی سی، با قیمت دو میلیون و ۲۶۰ هزار دلار وارد کشور شده است.

همچنین خودروی «تویوتا لکسوسES250 – 4سیلندر ۲۵۰۰سی سی – مدل ۲۰۱۶»، از دیگر خودروهای وارداتی از امارات متحده‌ی عربی به ایران است. از این کالا معادل ۴ عدد به مبلغ ۱۷۲ هزار دلار به ایران وارد شده است.

از کشور امارات متحده‌ی عربی دو دستگاه هاچ بک لکسوس CT200H 4 سیلندر ۱۸۰۰CC مدل»، نیز وارد ایران شده است. این محصولات ۸۰ هزار و ۴۰۰ دلار ارزش دارند.

همچنین از امارات متحده ی عربی ۳۶ خودروی « خودروی سواری لکسوس استیشن nx300h-مدل ۲۰۱۶ ساخت ۲۰۱۵ با حجم متور ۲۵۰۰ سی سی»، به ایران وارد شده است که این کالا ها معادل یک میلیون و ۹۴۴ هزار دلار ارزش داشته است.

همچنین از کشور ترکیه نیز ۳ دستگاه «تویوتا لکسوس NX300 هیبرید نو- ۲۵۰۰ سی سی ۲۰۱۵- مدل: ۲۰۱۶»، با قیمت ۲۱۸ هزار دلار وارد ایران شده است.

فدراسیون روسیه هم از دیگر واردکنندگان لکسوس به ایران است. از این کشور معادل سه عدد خودروی «دستگاه لکسوس NX 200 T سال ساخت ۲۰۱۵- مدل ۲۰۱۶ و ۲۰۰۰ سی سی»، به ایران وارد شده است. این کالاها معادل ۱۵۱ هزار دلار ارزش دارد.

همچنین از فدراسیو روسیه معادل ۲۵ خودرو « خودروی سواری لکسوس Nx300H 2500 سی سی»، به ایران صادر شده است. این محموله یک میلیون و ۳۵۰ هزار دلار ارزش دارد.

بنابر آنچه گفته شد در فروردین ماه سال جاری معادل شش میلیون و ۳۳۰ هزار دلار انواع لکسوس به ایران وارد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.