پیش بررسی هیوندای i30 مدل 2017 (Hyundai i30)

از اواخر سال ۲۰۱۱ تاکنون هیوندای i30 به عنوا ن نسل دوم بدون هیچگونه تغییر در ظاهر  در حال فروش بوده و اکنون قرار است این خودرو با کول باری از بروزرسانی چه در بیرون و چه  در داخل به عنوان نسل سوم و تحت عنوان مدل ۲۰۱۷ وارد بازار شود.

2017 hyundai i30 spy photo 3 - پیش بررسی هیوندای i30 مدل 2017   (Hyundai i30)

در حال حاضر یکی از قدیمی ترین مدل های شرکت  هیوندای در حال دریافت نسل بعدی خود است.این هاپ بک جمع و جور که شما در تصاویر جاسوسی ما می بینید در حال را بکسل در کوه های آلپ است.بخوبی استتار شده و ما را از بررسی تخصصی باز می دارد.

با وجود این  مقدار گسترده ای استتار باز هم بنظر می رسد  مجلل تر از مدل فعلی شد است واین حرف  به لطف به جلو پنجره مشبک مشخص شده از زیر پوشش است. جمع و جور شدن کامل چراغهای جلو LED نیز از مواردی هست که مطمئن هستیم جدید است.فاصله ی دو محور افزایش یافته است که این نیز به معنی یک کابین جادار با فضای اضافی برای سرنشینان عقب است.

2017 hyundai i30 spy photo 7 - پیش بررسی هیوندای i30 مدل 2017   (Hyundai i30)

از نظر موتور  هیوندای i30 جدید باید خبری جالب به شما بدهیم و آن این است که موتور   بنزین آسپیره بلاخره بازنشسته می شود و جای آن یک موتور توربو ۱.۰ لیتری سه سیلندر با توان تولید ۱۲۰ اسب بخار جانشینی می کند.البته موتور  دومی هم برای هیوندای i30 مدل  ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده و آن  موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر موتور بنزینی توربوشارژاست که می تواند به شما سرعتی در حدود    ۱۵۵ مایل در ساعت (۲۵۰ کیلومتر بر ساعت) را بدهد.موتور  ۲۰۰۰ سی سی  هیوندای i30 جدید دارای قدرتی معادل  ۲۶۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۳۰۸.۹ نیوتن متر (۲۲۸.۰۹ پوند -ft) گشتاور است.  هیوندای i30 در سال ۲۰۱۰۷ بروز می شود تا به جنگ با رقبا ی VW گلف GTI و فورد فوکوس STبرود و آن با قیمتی مسلما کمتر.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.