آغاز فروش لیفان X60 اتوماتیک تا چند روز آینده / عکس

مدیرعامل کرمان موتور از آغاز تولید نمونه های اولیه ایکس۶۰ با گیربکس سی.وی.تی در این شرکت خودروسازی خبر داد.

محمدرضا میرعلینقی، با اعلام این خبر گفت: با تولید موفقیت آمیز نمونه های اولیه ایکس۶۰ اتومات در کرمان موتور و آماده سازی خطوط برای تولید انبوه این خودرو شاسی بلند، همزمان با عید سعید فطر شاهد فروش اولیه ایکس۶۰ با گیربکس CVT خواهیم بود.
لیفان X60 اتوماتیک 2 - آغاز فروش لیفان X60 اتوماتیک تا چند روز آینده / عکس
به گفته وی، در این خودرو به دلیل ساختار متفاوت گیربکس های سی.وی.تی، حرکت و شتاب ‌گیری خودرو به صورت پیوسته انجام می‌شود.

مدیرعامل کرمان موتور اعلام قیمت این خودرو را به زمان فروش اولیه آن موکول و اظهار امیدواری کرد که ایکس۶۰ اتوماتیک با یک قیمت گذاری مناسب به بازار داخلی عرضه شود.

لیفان X60 اتوماتیک 1 - آغاز فروش لیفان X60 اتوماتیک تا چند روز آینده / عکس

وی در ادامه مهم ترین مزیت خودروهای چینی را قیمت مناسب، طراحی به روز و کیفیت قابل قبول دانست و افزود: طی سالیان گذشته خودروسازان چینی سرمایه گذاری های قابل توجه ای در ایران کرده اند و در حال حاضر در سایر بازارهای دنیا مانند روسیه، آمریکای جنوبی و خود چین نیز که محصولات اروپایی و ژاپنی با قیمت مناسب وجود دارند، در حال فعالیت هستند.

مهندس میرعلینقی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین کشور باید در نظر داشت که شاید ارزان ترین محصولات اروپایی و ژاپنی فاصله قیمتی زیادی با محصولات چینی تولیدی در داخل کشور خواهند داشت و سیاست مجموعه کرمان موتور نیز افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود و همچنین گسترش و ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش به این محصولات در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.