تصاویر جاسوسی از خودروی آئودی RS3 مدل 2017 آماده برای نمایشگاه پاریس (Audi RS3 Sedan )

آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ را در حال تست در پیست نوربرگرینگ مشاهده می کنید.همانگنه که مشاهده می کنید این خودرو در قسمت های بروز شده با نصب برجسب از دید ها مخفی مانده است.

audi rs3 sedan spy photo 7 - تصاویر جاسوسی از خودروی آئودی RS3 مدل 2017 آماده برای نمایشگاه پاریس  (Audi RS3 Sedan )

فیس جلو جدید و تهاجمی شده است و این بدلیل بکار بردن دریچه های  مصرف هوای بزرگتر و مش های  لانه زنبوری در جلو پنجره مشبک. می باشد.همچنین در نمای پشتی از    اسپویلر عقب، و یک سیستم اگزوز دوگانه عظیم جدید استفاده کرده است.

audi rs3 sedan spy photo 2 - تصاویر جاسوسی از خودروی آئودی RS3 مدل 2017 آماده برای نمایشگاه پاریس  (Audi RS3 Sedan )

داخل کابین به احتمال زیاد شبیه به مدل RS3 Sportback باشد.همانند مواردی شبیه به استفاده از چرم ناپا  برای صندلی های اسپرت و فرمان آلکانترا که بهمراه پدال استیل نمای لوکس و اسپرت دارد.

audi rs3 sedan spy photo 5 1 - تصاویر جاسوسی از خودروی آئودی RS3 مدل 2017 آماده برای نمایشگاه پاریس  (Audi RS3 Sedan )

در زیر کاپوت آئودی RS3 مدل ۲۰۱۷ از  یک موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ با توان تولید حدود ۴۰۰ اسب بخار به همراه یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه  اتوماتیک و  سیستم  Quattro چهار چرخ محرک و دیسکی  استفاده می کند.. مشخصات عملکرد این خودرو تایید نشده باقی می ماند اما شایعات نشان می دهد ماشین می تواند شتاب ۰-۶۲ مایل در ساعت را در حدود چهار ثانیه طی گکند و به بیشترین سرعت   ۱۵۵ مایل در ساعت دست یابد.برای دیدن انتشار رسمی این خودرو منتظر نمایشگاه پاریس باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.