خودروهایی که ستاره‌های فوتبال ایران سوار می شوند !

همین چند روز قبل بود که علی دایی شایعه مربوط به اینکه یک خودرو چند میلیاردی را از گمرک وارد کشور نموده تکذیب نمود. اصولاً ستاره‌های فوتبال ایران و خودروهایشان همواره موضوعی جذاب برای طرفدارانی بوده‌اند که اخبار فوتبال و به ویژه موضوعات مربوط به ستاره‌های محبوب خود را دنبال می‌نمایند. یکی از نکات حاشیه‌ای که در ارتباط با ستاره‌های فوتبال مد نظر است به خودرو آنها برمی گردد. بارها در گزارش‌های مختلف خوانده‌ایم که مثلاً نکونامپورشه سوار می‌شود و یا جباری بنز کروکی دارد. اما گران‌ترین خودروهایی که زیر پای فوتبالیست‌های ایرانی است چیست و چه قیمتی دارند.

مازراتی (یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان)

در فوتبال ایران نخستین کسی که این خودرو لوکس و خیلی گران قیمت را سوار شد علی دایی بود. او وقتی که هنوز سرمربی پرسپولیس بود با این خودرو در یکی از تمرینات پرسپولیس ظاهر شد تا همه نگاه‌ها به طرف خودرو او برگردد.

این خودرو هنوز هم زیر پای علی دایی است و یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان می‌ارزد. البته او فقط مازراتی سوار فوتبال ایران نیست. چهره‌های دیگری مانند مهدوی کیا هم مازراتی سوار می‌شوند.

پورشه کاین (یک میلیارد و پانصد و هشتاد میلیون تومان)

این نوع خودرو آنقدر در فوتبال ایران مد شده بود که بازیکن به محض اینکه با باشگاهی قرارداد امضا می‌نمود بعد از دریافت نخستین پیش قسط قرارداد خود آن را خریداری می‌نمود! حنیف عمران زاده، مهدوی کیا و چند بازیکن مطرح دیگر چنین اتومبیل را سوار می‌شوند.

بی ام دبلیو i8 (یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان)

علی کریمی مطرح‌ترین بی ام دبلیو سوار ایرانی است. این بازیکن سابق پرسپولیسی‌ها با هیچ خودروی دیگری به غیر از بی ام دبلیو رانندگی نمی‌کند.

البته علی کریمی فقط بی ام دبلیو سوار نیست. بعضی از چهره‌های شاخص دیگر مثل مهدوی کیا، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی و … نیز این خودرو لوکس را سوار می‌شوند.

پورشه پانامرا (۹۲۰ میلیون الی یک میلیارد و دویست میلیون تومان)

این یکی را زیر پای اکثر ستاره‌های مطرح و حتی غیر مطرح فوتبال ایران می‌توانید مشاهده نمایید، از علی دایی و یحیی گل محمدی گرفته تا پژمان منتظری و جلال حسینی.

مرسدس بنز C200 (۵۲۵ میلیون تومان )

زمانی بود که خودرو لوکس همه ستاره‌های فوتبال ایران بنز به حساب می‌آمد. از همه مدل‌های این اتومبیل آلمانی زیر پای تقریباً همه ستاره‌های فوتبال ایران می‌توانستید مشاهده نمایید. اکنون امیر قلعه نویی مطرح‌ترین بنزسوار است چرا که علی دایی و مهدوی کیا مدت زمانی است که دیگر بنز سوار نمی‌شوند. پرویز مظلومی هم بنز سواری می‌کند و البته محسن بنگر!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.