تست تصادف هیوندای النترا مدل 2017 (Hyundai Elantra SAFETY test) + فیلم

طراحی مجدد هیوندایی الانترا به عنوان یک ماشین کوچک جسه براحتی سبب شد که این خودرو در سال ۲۰۱۷ مدلی را با کسب نشان از موسسه   ایمنی بزرگراه به بازار راهی کند.

هیوندای النترا ۲۰۱۷ توانست در تست های مختلف تصادف از جمله تست  آزمون های کف شاسی ،  تست سیستم پیشگیری از تصادف از جلو  رتبه های خوبی بدست بیاورد.

کسب امتیاز خوب در تست  همپوشانی الانترا نشان داد که این خودرو در مقاومت در برابر نفور ضربه در شاسی خودرو در ناحیه کف و گوشه ی جلوی لولای درب راننده نسبت به مدل سال قبل بهبود داشته است در این تست در سال ۲۰۱۶ این نفوذ ضربه به مقدار ۹ اینچ بود که در مدل ۲۰۱۷ به مقدار شگفت انگیز فقط ۲ اینچ کاهش یافت.

این افزایش ایمنی و قدرت به دلیل تغییرات اضافی شامل تقویت اتصال بین دو قسمت گلگیر و جلوی درب جلو و رکاب ها و همچنین  اصلاح کیسه هوای جلودر این خودرو است.

سیستم پیشگیری از تصادف جلو در الانترا که یک آپشن اختیاری است در تست برخورد با سرعت ۱۲ مایل در ساعت و ۲۵ مایل در ساعت موفق عمل کرد.

برای واجد شرایط هیوندای النترا ۲۰۱۷  باید رتبه های خوبی در تست همپوشانی جلو ، همپوشانی کناری ، مقاومت سقف و آزمون بر خورد از عقب را بدست بیاورد. . همچنین  سیستم پیشگیری از تصادف جلو نیز باید به خوبی کار کند که این موارد همگی در هیوندای النترای جدید رعایت شده بود.

فیلم تست تصادف هیوندای النترا مدل ۲۰۱۷

معرفی هیوندای النترا مدل ۲۰۱۷

%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D9%84%D9%86%D8%AA%D8%B1%D8%A7 2017 1 - تست تصادف هیوندای النترا مدل 2017  (Hyundai Elantra SAFETY test)  + فیلم

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.