خودروی جدید رنو تلیسمان را گران نخرید

با آغاز فروش جدیدترین محصول رنو در ایران، رنو تلیسمان توسط شرکت نگین‌خودرو، بازار آزاد خرید و فروش این خودرو در همان ابتدا داغ شده و قیمت آن تا بیش از ۲۱۰ میلیون تومان برای معامله پیشنهاد می‌شود.

نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه برای شکستن حباب قیمتی ایجاد شده و مدیریت قیمت آن در بازار، پیش فروش ۱۲۰ روزه رنو تلیسمان را با قیمت قطعی ۱۸۵ میلیون تومان و پرداخت سود مشارکت ۱۸ درصد آغاز کرد. مدل‌های ۲۰۱۷ رنو تلیسمان با پرداخت تنها ۷۵ میلیون تومان بعنوان پیش‌پرداخت قابل خریداری است.

خودروی جدید رنو تلیسمان را گران نخرید - خودروی جدید رنو تلیسمان را گران نخرید

1 نظر
  1. هژیر می گوید

    سلام من بین کمری۲۰۱۶وسوناتا مونده بودم،اما وقتی باتالیسمان آشناشدم،فهمیدم واقعا یه چیزه دیگست و در جا ثبت نامش کردم.اونایی که ثبت نام کردن،شک نکنن که بسیار ماشین خوبیه من خودم انواع ماشینارو داشتم اما تالیسمان به نظرم خیلی متفاوته .تکنولوژی گیربکس موتور  و هندلینگش واقعا از اپتیما سر تره اونم یه سر و گردن. طراحیش که فک نکنم نیاز به گفتن داشته باشه چون تاحالا هیچ سایت و کارشناسی از ظاهرش ایراد نگرفته واقعا وقتی دیدمش اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که خلاقانه ست جدیده زیبا و جسورانه. داخلش از متریال با کیفیت استفاده شده . اینکه هداپ داره جالبه واقعا. در ضمن بهتون قول میدم تالیسمان روز به روز به قیمتش افزوده میشه.اونایی که میخوان ثبت نام کنن معطل نکنن،بهتون قول میدم ،قیمتش چندماه دیگه بسیار افزایش پیدا میکنه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.