شرایط فروش محصول تندر 90 توسط ایران خودرو

در این شرایط فروش شرکت ایران خودرو با فروش محصول  تندر ۹۰  E2 با مشخصاتی همچون کیسه هوای راننده ، سرنشین و سیستم آلایندگی یورو ۴ با شرایط تحویل ۳۰ روزه به مبلغ ۳۷۴.۸۳.۰۰۰ و دنده اتوماتیک نیز به قیمت ۴۷۳.۵۲۱.۰۰۰ در نظر گرفته شده است.

1 - شرایط فروش محصول تندر 90 توسط ایران خودرو

علاقمندان به پیش خرید این محصول نیز می توانند با پیش پرداخت ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و سود مشارکت ۲۴ درصد و سود انصراف ۲۵ درصد اقدام به تهیه خودرو مورد نظر کنند. دیگر شرایط پیش فروش این خودرو شامل پیش پرداخت های ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی، ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی و ۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی با سودهای مشارکت، انصراف و موعد تحویل های متنوع خواهد بود.

2 - شرایط فروش محصول تندر 90 توسط ایران خودرو

خریارانی که تمایل به خرید اقساطی از ایران خودرو دارند نیز می توانند برای تهیه خودرو مورد نظر خود با پیش پرداخت های ۱۹۹.۱۰۰.۰۰۰ ریالی و ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی اقدام کنند. موعد تحویل خودرو اقساطی ۳۰ روزه بوده و با پیش پرداخت کمتر ۶ فقزه چک با فواصل ۶ ماهه از مشتری دریافت خواهد شد. شرایط پرداخت اقساط با پیش پرداخت ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰ریالی با توجه به تنوع پرداخت بستگی به شرایط اعلام شده از سوی نمایندگی فروش تعیین خواهد شد.

3 - شرایط فروش محصول تندر 90 توسط ایران خودرو

لازم به ذکر است تندر ۹۰ در رنگ های سفید، مشکی و نقره ای قابل عرضه خواهد بود.

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.