لیست قیمت کلیه محصولات BMW در ایران

شرکت پرشیا خودرو نماینده انحصاری BMW در ایران قیمت های جدید بهمراه شرایط فروش محصولات این شرکت ویژه اردیبهشت ۹۶ را اعلام نمود.

لیست قیمت کلیه محصولات BMW در ایران - لیست قیمت کلیه محصولات BMW در ایران

5 نظرات
  1. علی می گوید

    جناب نوری در مورد رنو کپچر یه چیز جالب دارم که بگم بهتون بنده هر روز ساعت به ساعت لیست واردات رو چک میکنم که ثانیه ای از اومدن ۵۳۰ در لیست غافل نمونم چند مورد جالب در این ۳ هفته گدشته دیدم ۱۴ روز پیش رنو کپچر وارد لیست واردات شد !! فقط به مدت ۴ روز !!! از ۶ اردیبهشت تا ۱۰ اردیبهشت !!! و بعد از روی سایت برداشته شد!!! بنده اطلاع دارم که شما قبل تاریخ مشخص اگر خودرویی ثبت سفارش کردید مشکلی برای واردات بعد از انقضای تاریخ نخواهید داشت اما مسئله اینجاست که ۵۳۰ آی به هیچ عنوان وارد لیست واردات تا به الان نشده و خود پرشیا خودرو هم اینو به من گفت. جالب اینجاست با مکاتبه ای که با شوروم ابوظبی موتور ( بزرگترین شوروم BMW ) داشتم قیمت ۵۳۰‌آی M Package فول رو ۲۷۵ هزار درهم دادن ( حدود ۲۸۵ میلیون میشه )‌ که بنده با هر پارامتری حساب میکنم قیمت سری ۵ جدید نباید بیشتر از ۵۰۰ میلیون بشه اما نمیدونم چجوری پرشیا خودرو از ارقامی مابین ۵۰۰ تا ۶۰۰ حساب میکنه ! قیمت این خودر قطعا نباید بیش از ۵۰۰ باشه اسرار من بر این هست که من زمانی که ایکس ۱ گرفتم با قیمت ۱۷۰ میلیون گرفتم همون موقع توی ایران ۲۱۵ میلیون فروش میرفت در ارزون ترین حالت ۲۰۵ میلیون بود چیزی که مشخص سود عجیب غریبی هست که پرشیا خودرو این وسط میکنه و در قبالش هیچ خدماتی نمیده که ارزش این همه پول رو داشته باشه و گارانتی رو با هزاران بهانه به راحتی تمام باطل میکنن واسه همه ی این چیزاست که من حاظر نیستم از ای نمایندگی هایی که فقط اسم نمایندگی رو یدک میکشن خرید کنم و میخوام بدونم آیا امکانش هست بشه با قیمت کمتر از این از یکی از همین وارد کننده خرید یا نه من عذر میخوام که طولانی شد ممنون از شما بابت وقتی که گذاشتید !

  2. علی می گوید

    سلام جناب نوری عزیز
    ممنون از پاسختون ولی من همچنان جواب سوالم رو نگرفتم بنده حدود ۳ سال پیش X1 خریدم از یکی از آشنایانی که در کار واردات هست الان قصد دارم ۵۳۰i بگیرم با ایشون صحبت کردم گفتن واردات اوکی هست و ما میتونیم بیاریم( زمانی که ۵۳۰ وارد لیست بشه ) اما همینطور که شما گفتید هنوز وارد لیست نشده ۵۳۰ آی سوالی که هنوز برای من وجود داره اینه که آیا واردات خودرو اوکی هست یا نه ؟ متاسفانه من در جواب شما ندیدم اشاره ای به این موضوع کرده باشید ممنون میشم در صورتی که اطلاعات موثق و کاملی دارید با من در میون بگذارید
    از طرفی شرکت به اسم پرشین پارس اقدام به فروش ۵۳۰i کرده در سایت باما آگهیشون هست تحویل ۱۰۰ روزه !! با قیمت ۴۴۰ میلیون !! فکر میکنید تا چه اندازه این آگهی درست باشه ؟ با خودشون که صحبت کردم گفتن ثبت سفارش کردیم !! مدارکش هم موجوده !! آخه مگه میشه همچین چیزی !؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      ببینید اتفاقا وقتی یک خودرو وارداتش را به یک شرکت می دهند اکثرا انحصار در این خودرو در جهت حمایت از آن خودرو اعمال می شود.به ور مثال می گم وقتی رنو کپچر وارداتش به ایران خودرو داده شد،شما دیگر هرگز این خودرو را در لیست مجاز نخواهید دید.

      ممکنه به این شرکت اجازه داده باشند. اگر ثبت سفارش کردند درسته.این شرکت ممکنه در زمانی که در لیست واردات بوده ثبت سفارش کرده.این قانونی است.شما قوانین واردات را نمی دانم در چه حد اطلاع دارید.اما این که شما از قبل ثبت سفارش یک خودرو را انجام بدهید که در آن زمان در لیست مجاز بوده امکان پذیر است.اما بزارید سک سوال کنم باز هم تکمیل می کنم پاسخ شما را از طریق واردکننده های اروندپلاک

  3. علی می گوید

    سلام
    من در صدد هستم که ۵۳۰ رو بگیرم کسی اطلاعی نداره کی وارد لیست واردات میشه ؟ و قیمت حدودیش ؟ چندین بار با پرشیا خودرو تماس گرفتم جواب سر بالا میدن میگن یه ماه تا ۲ ماه دیگه میاریم قیمتم گفتن به من بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون !!!! در صورتی که قیمت جهانی تغییر خاصی نکرده ! که بخوان اینقدر گرون تر از ۵۲۸ ۲۰۱۶ بفروشن !!!! اگه از دوستان اطلاعات موثقی داره لطفا با من در میان بزاره ممنون
    و اینکه الان واردات د انحصار به اصطلاح نمایندگی ها ! هست ؟ یا اینکه شرکت های دیگه هم اجازه واردات دارن ؟؟
    یک ماه من همجا پیگیرم هیج کجا جواب بهم نمیدن عقده ای شدم دیگه !

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      علی جان واردات رو دارن به شدت انحصاری می کنند.شما اگر قوانین واردات خودرو را در این سال گذشته دنبال کنید بسیار محدود شده و لیست واردات که روزانه به روز میشه بشدت خودرو های مجاز رو کم کردند.

      در حال حاضر فقط ۵۳۰ در لیست مجاز نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.