بررسی نیسان ورسا نوت 2015

versa note 2015 1 - بررسی نیسان ورسا نوت 2015

 

باید اعتراف کرد که ورسا نوت ظاهر زیبایی دارد و صاحب یکی از طراحی های خوب در بین هاچ بک ها است. درون این خودرو طراحی شبیه به مخمل دارد. در این خودرو پنجره ها وضعیت خودکار و هوشمند پیدا می کنند و تجهیزات داخلی مانند پوشش چرمی فرمان و مصالح کیفیت بالا به آن اضافه می شود  نیسان با شخصیتی که برای مدل ورسا نوت خود پدید آورده، آن را از خودرویی خسته‌کننده دور نگاه داشته است. در واقع این خودرو برای رانندگی شهری، جمع و جور، جذاب و کارا است. در سال ۲۰۱۵ نیز ارتقاهایی که نیسان برای این مدل درنظر گرفته باعث بهبود راندمان و کیفیتان شده است.

مدلی که در این آزمایش مورد بررسی قرار گرفت از نوع SR با قیمت پایه ۱۷ هزار دلار می‌باشد. این مدل به لوازم و تزئینات جدید مجهز شده است. سپرهای این مدل اصلاح شده، چراغ‌های جلو با لنزهای دودی، چراغ مه شکن استاندارد، رنگ پایین بدنه به رنگ خود بدنه، آینه‌های جانبی همراه با چراغ راهنمای روی آنها و یک اسپویلر سقفی، این مدل را از سایر اعضای خانواده متمایز می‌نمایند.

چرخهای ۱۶ اینچی آلیاژی تیره رنگ با تایرهای ۱۹۵/۵۵ تمام فصل و کابین اسپرت با فرمان پیچیده شده در چرم و لوازم داخلی با روکش جیر و صندلی‌های جلوی اسپرت و زیر آرنجی عقب مجهز به نگه‌دارنده فنجان از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌باشد.

با افزودن ۶۶۰ دلار به مبلغ پرداختی می‌توان صفحه نمایشگر ۵ اینچی لمسی همراه با دوربین دید عقب و رادیوی ماهواره ای و اتصال بلوتوث، با امکان دریافت فرامین صوتی را نیز سفارش داد.

فضای داخل کابین به نظر بزرگ‌تر از ابعاد جمع و جور خودرو می‌رسد. در قسمت پشت دو بزرگسال برای سفرهای طولانی نیز فضای کافی و راحتی در اختیار خواهند داشت. داخل اتاق احساس تجمل بیشتری با توجه به روکش جیر و رنگ نارنجی به کار رفته درون آن دارد. پانل مشکی پیانویی و دستگیره‌های کرومی نیز فضای اسپرت داخلی را جلایی بیشتر بخشیده‌اند.

نیسان نوت، یک هاچ بک ۵ درب محسوب می‌شود اما ویژگی‌های انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به یک هاچ بک معمولی دارد. فضای ذخیره‌سازی و بار در پشت صندلی‌های عقب به ۱۸.۸ فوت مکعب می‌رسد. با خواباندن صندلی‌های عقب این فضا تا ۳۸.۳ فوت مکعب افزایش می‌یابد. قابلیت تنظیم کف منطقه بار این اجازه را می‌دهد تا قسمتی از بارهای نازک‌تر مانند جعبه یا لپ‌تاپ را در زیر آن و خارج از دید قرار داد.

 

مشخصات فنی نیسان ورسا نوت ۲۰۱۵:

مدل ورسا نوت SL
نوع موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ
حجم موتور(lit) ۱.۶
حداکثر اسب بخار ۱۰۹ @ ۶۰۰۰
حداکثر گشتاور (N.m) ۱۴۵ @ ۴۴۰۰
نوع گیربکس اتوماتیک CVT
شتاب ۰ تا ۹۶ ۹.۵
حداکثر سرعت (Km) ۱۸۰
مصرف شهری (L) ۷.۶
مصرف جاده ای (L) ۵.۹
حجم باک (L) ۴۰
وزن خودرو(Kg) ۱۱۴۳
طول (mm) ۴۱۵۸
عرض (mm) ۱۶۹۴
ارتفاع (mm) ۱۵۳۶

 

گرمکن صندلی جلو

versa note 2015 3 - بررسی نیسان ورسا نوت 2015

 مجهز به استارت دکمه ای

versa note 2015 41 - بررسی نیسان ورسا نوت 2015

دوربین دید عقب

versa note 2015 51 - بررسی نیسان ورسا نوت 2015

مجهز به پورت USB+ IPod+AUX

versa note 2015 61 - بررسی نیسان ورسا نوت 2015

سیستم هشدار کم بودن باد چرخ ها

versa note 2015 151 - بررسی نیسان ورسا نوت 2015

مجهز به ۶ عدد کیسه هوای ایمنی

versa note 2015 171 - بررسی نیسان ورسا نوت 2015

مه شکن جلو

versa note 2015 181 - بررسی نیسان ورسا نوت 2015

گالری تصاویر نیسان ورسا نوت ۲۰۱۵:

 

5 نظرات
  1. Nazanin می گوید

    Salam khaste nabashid bebakhshid in khodro b joz mantaghe azad mifrestid? Gheimat dar onja chetore va age mishe rah haye tamas lotfan moarefi konid

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      نازنین خانم سلام.هر خودرویی که مجاز باشد برای پلاک ملی رو برای شما می توانیم وارد کنیم.ولی جهت راهنمایی بیشتر و همچنین قیمت و موجود بودن خودرو با واحد فروش در تماس باشید
      بخش فروش اروند پلاک
      لازم به ذکر است که ساعات پاسخگویی به مشتریان عزیز

      روزهای شنبه تا پنجشنبه

      صبح از ساعت ۹ الی ۱۴ و بعد از ظهر از ساعت ۱۷ الی ۲۱ می باشد.

      سفارش واردات خودرو

      احمدی : ۰۹۱۶۶۰۵۹۶۰۰

  2. M می گوید

    میخواستم ببینم فول نیسان ورسا اروندى چند قیمت هست. ممنون اگه کسى که اطلاع دقیق داره جواب بده

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      جهت قیمت با واحد فروش در تماس و یا در صورت پاسخگو نبودن در خواست خود را به صورت پیام ارسال کنید و با شما تماس خواهند گرفت

  3. soheil می گوید

    با سلام و خسته نباشد به تیم اروندپلاک
    این خودرو با فول اپشن چقیمت در میاد ؟
    باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.