بررسی تخصصی مینی کوپر سون مدل 2016

 مینی کوپر طراحی شده جدید در سال ۲۰۱۶ با نام سون وارد بازار شد و در سبک یک خودروی مینی و دارای دو نوع  ۳ درب و ۵ درباست.این خودرو دارای طراحی داخلی و خارجی منحصر به فرد و به همراه ویژگی های رفاهی و ایمنی جدید است.مینی کوپر سون دارای ریشه ی بریتانیایی است  و همانگونه که از نامش مشخص است دارای ذات خودروهای کوچک و سوپر مینی است که به عنوان خودروی کلاسیک در سال ۱۹۵۹ اولین مدل خود را تولید کرد.

طراحی مینی کوپر سون جدید  از ۴  موتور  بهره می برد و دارای بدنه  ۳ درب می باشد و دارای مصرف سوخت  ۳.۵ لیتر در بزرگراه و ۵.۲ لیتر در شهر می باشد و دارای انتشار گاز CO2 92 گرم در هر  کیلومتر است و مینی کوپر سون  ۵ درب دارای مصرف سوخت ترکیبی  ۳.۶ لیتر در بزرگراه و ۵.۳ لیتر در شهر می باشد و دارای میان انتشار گاز CO2 95 گرم در هر  کیلومتر است. این خودرو می تواند  ۱۴۱ کیلو وات / ۱۹۲ اسب بخار نیرو تولید کند.

مینی کوپر سون دارای طراحی خاص بیرونی از نوع Lapisluxury به رنگ آبی است و دارای  سقف و روکش های آینه های  بیرونی  نقره ای رنگ است.این خودرو دارای رینگ های ۱۷ اینچی آلیاژی منحصر به فرد خودروی مینی کوپر است این مینی کوپر در عقب خود آرم  هفت را نشان می دهد.

محیط داخلی منحصر به فرد دارای صندلی با روکش پارچه ای و البته نوع چرم هم موجود است. چرمی با رنگ قهوهی ای روشن  که به همراه تریم داخلی مشکی با  خطوط  رنگی قهوه مالت و وجود لوگوی سون در روی کنسول خود به خوبی با یکدیگر هارمونی پیدا کرده اند.از دیگر آپشن های خودروی مینی کوپر سون می توان به چراغ های جلوی LED، چراغ های مه شکن LED، شاخص های سفید در جلوی خوردو ، تهویه مطبوع اتوماتیک، کامپیوتر مرکزی ، حالت  رانندگی ،    فرمان اسپرت  چرمی با دکمه های چند منظوره، سنسور باران کنترل چراغ ها اتو، تنظیم ارتفاع صندلی در سمت مسافر، محفظه ذخیره سازی، کف پوش نمدی اشاره داشت.

مدل جدید مینی کوپر سون با فاصله ی دو محور توسعه یافته به ۷۲ میلی متر سبب شده است تا صندلی سوم در عقب از نظر ظاهری برجستهبه نظر برسد و دارای فضای بیشتر نسبت به مدل سلف خود شود.   این خودرو دارای سیستم تعلیق  ورزشی با قابلیت کنترل ارتفاع استکه در مدل ۲۰۱۶ گویا از نظر وزن نیز  بهینه سازی شده و همین سبب یک رانندگی چالاک و امن شده است.

 مینی کوپر سون دارای طیف گسترده ای از ویژگی های ایمنی است که از جمله آنها می توان بهسیستم ایمنی یکپارچه و تجهیزات استاندارد شامل شش کیسه هوا،  کمربند اتوماتیک ۳ نقطه ای ، صندلی ISOFIX کودک و نمایش فشار باد تایر برای هر چرخ ؛ افزایش بهره وری با توجه به موتور و گیربکس استفاده شده از آخرین نسل، و خواص آیرودینامیکیجدید اشاره داشت.

Mini Seven 2016 1600 02 - بررسی تخصصی مینی کوپر سون مدل 2016

 مینی کوپر  جدید در اصل نمایشی از یک خودروی  مدرن را داد با داشبورد جدید و همچنین ابزار نشان دهند اطلاعات خودرو و سیستم ناوبری، سرگرمی، تلفن و همچنین وجود یک نمایش تا ۸.۸ اینچ در وسط کنسول خود.البته از سقف شیشه ای برقی ،  تهویه مطبوع خودکار، رادیو ویژوال ، سیستم ناوبری و  سیستم ناوبری حرفه ای  کنترل لمسی نباید چشم پوشی کرد.

Mini Seven 2016 1600 04 - بررسی تخصصی مینی کوپر سون مدل 2016

 این خودرو بر خلاف مدل های قبلی از سیستم ایمنی رفاهی کاملی برخوردار است که از جمله آن ها وجود سیستم های کمک راننده ، دستیار پارکینگ، دوربین دید عقب و کروز کنترل فعال و سیستم هشدار عابر پیاده با ترمز هوشمند در صورت مواجهه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.