معرفی کانسپت لکسوس UX در پاریس ( Lexus UX Concept In Paris Auto Show)

کانسپت لکسوس UX امروز ۹ مهر ماه در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی شد.طراحی زیبا ،مدرن و بروز این خودرو شاید در فاز کانسپت و مفهومی باشد اما لکسوس نشان داد با قدرت طراحی که در دست دارد براحتی می تواند بازار کراس اور ها را از آن خود کند.طراحی بدنه این خودرو جذاب در موسسه ED2 در کشور فرانسه انجام شد که نشان داد لکسوس دید جدیدی به طراحی خودرو دارد.

rg paris 2016 lexus ux concept 1 653 - معرفی کانسپت لکسوس UX در پاریس ( Lexus UX Concept In Paris Auto Show)

خطوط خشن و تیز در کنار جلو پنجره های دوک مانند آن هم در چنین ابعادی و با همراهی چراغ های جدید خاص کشیده و مثلث شکل علاوه بر ظاهر عضلانی و حجومی آماده برای مسابقه و اسپرت گونه شده است.

rg paris 2016 lexus ux concept 4 653 - معرفی کانسپت لکسوس UX در پاریس ( Lexus UX Concept In Paris Auto Show)

کافی است تا با نگاهی دقیق به قسمت کناری در  جلو و عقب  متوجه چهار گلگیر برجسته و حجم دار شوید که خودرو را کمی پهن تر از آنچه است نشان می دهد.لکسوس UX  دارای ارتفاع بسیار زیاد از زمین است.در قسمت کابین این خودرو صندلی هایی با طراحی جدید و خاص را مشاهده می کنید.در کنار همه این ها وجود سقف با شیب زیاد و ریل های اضافه شده روی آن شکل c  را به خود داده اند. چراغ های عقبی کشیده در سر تا سر پشت خودرو و از جنس LED بخوبی این خودرو را خاص می کند.

گالری تصاویر  کانسپت لکسوس UX

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.