پیش بررسی ولوو XC40 مدل 2018 (Volvo XC40 Preview Review)

طبق گفته های شرکت ولوو قرار است اولین سری از خودروهای سری ۴۰ این شرکت با ورود مدل ولوو XC40 مدل ۲۰۱۸ آغاز شود. شاید ورود این خودرو به بازار نقطه عطفی برای شرکت بزرگ ولو باشد تا با فروش بیشتر در سبک خودرو های suv بتواند سهم بیشتری از بازار را تا قبل از سال ۲۰۲۰ از آن خود کند.

volvo 401 concept - پیش بررسی ولوو XC40 مدل 2018  (Volvo XC40 Preview Review)

پیتر مرتنز رئیس تحقیق و توسعه ولوو می گوید :  ما انتظار داریم به رکورد فروش نزدیک به ۱۰۰،۰۰۰ دستگاه خودرو تا نیمه اول ۲۰۱۸ دست یابیم ،همانگونه که در سال ۲۰۱۵ ولوو  توانست تعداد ۵۰۳،۱۲۷ اتومبیل در سطح جهانی بفروش برساند که یک رقم قابل افتخار است.

volvo 401 concept 2 - پیش بررسی ولوو XC40 مدل 2018  (Volvo XC40 Preview Review)

 گویا ولوو XC40 نیز از همان پلت فرم های مدولار البته با ابعادی کوچکتر با معماری SPA بهره می برد و این همان معماری است که در مدل های XC90، S90، V90 مورد استفاده قرار گرفته است.

volvo 401 concept 3 - پیش بررسی ولوو XC40 مدل 2018  (Volvo XC40 Preview Review)

ولوو XC40 در دو مدل ولوو ۴۰.۱ و ولوو ۴۰.۱ ارائه می شود که شما حق انتخاب موتور بنزینی و دیزلی را از نوع چهار سیلندر دارید.البته قرار است در فاز دوم از مدل جدید سه سیلندر با سیستم پلاگین هیبریدی رونمایی  شود.هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این خودرو در دسترس نیست.

گالری تصاویر  ولوو XC40 مدل ۲۰۱۸

  • کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.